Exist

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Elin - 17 augusti 2013 18:00

Dagen har sett ut som så att ungshettisarna fick ny hage, nåra kossor fick ny hage och sen har jag mest suttit vid pianot innan släkten kom hit på eftermiddagen för lite kräftskiva. De är visserligen fortfarande här, men vi har ätit färdigt så sitter här och väntar på att det ska bli efterrätt. ^^ 


Imon ska jag till visingsö på medeltidsgrej. Har varit där en gång förut och hoppas på att det finns många roliga smycken som det fanns förra gången. Förra gången köpte jag ju min lilla fågelfot ^^ 


Ni får en bild från förra årest kräftskiva då jag gav mig in på en omöjlig sak, nämligen att plocka isär och sätta ihop en kräfta haha XD


 

Av Elin - 17 augusti 2013 13:00

Mellan torsdagen och fredagen under lägervecken drog jag och tre utmanare till iväg på en hajk. Egentligen skulle alla utmanare på hajk med eftersom vår kår missat att man var tvungen att boka den i förväg fick inte vi plats i bussarna osv för att få åka iväg på hajk i den norska naturen så vi gjorde en egen hajk som utgick direkt från lägret och fortsatte på cykelbanor och småvägar. 

Bilderna får tala för sig själva                          

                        

Trots att det inte var en jobbig hajk var det rätt härligt att skymta lägerportalen efter att ha gått ca 1,6 mil ^^


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards