Exist

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Elin - 17 september 2011 21:51

Sitter å latar mej lite här medan Elliot Minors musik spelas i mina högtalare. Funderar på att gå å lägga mej snart, e rätt trött...


Men ni kan få ett litet tips! Om ni letar efter bra musik bara sök på Elliot Minor på youtube el spotify, så kan jag nästan lova att ni får fram åtminstonde EN bra låt! Min personliga favorit e nog iaf Parallel worlds ^^


Skickar med en av deras låtar innan jag säger hej då




hej då å eventuellt go'natt

Av Elin - 17 september 2011 19:50

Varit i Ulricehamn idag och fått en lektion på underbaringen Cheyenne! :D <333 Gick jättebra, om man bortser från att vi inte riktigt var överens hela tiden i galoppen x)


Hoppas jag får åka dit igen snart ;D


Har inte så mke mer å säga. E helt slut i benen nu, och inte gör träningsvärken från skolidrotten allt så mke bättre heller -.-


Men aja, ska inte sitta här å skriva ner massa tråkiga detaljer... Nördar nog lite sims på fb ist (a)

Av Elin - 17 september 2011 19:44

 

Gissa vilka som lärt sig flyga..?

Av Elin - 17 september 2011 11:13

Slängde nyss ihop en tillfällig header... Tycks? :P


Kanske ska ha denna som "grund" å lägga till lite mer roliga detaljer när jag får tid och känner för de. ^^ Några önskemål? Vad vill ni ha med på headern?


(vet att mina otroooooooooooolingt aktiva läsare kommer absoluuuuuuut komma med åsikter, eller hur??)

Av Elin - 17 september 2011 09:34

Smart man e som man klickar på Skapa nytt inlägg när man inte ens vet vad man ska skriva om... ;S


bild från we♥it


Kan väl säga att jag har blivit lite av en pianonörd (a)


btw jag tror jag nyss listade ut ackorden till Elektropop XD Vene om de e rätt, men de låter helt okej faktiskt ;P


Såntdär ni verkligenverkligen veta eller hur? XD Nejmen skanog avsluta detta lilla inlägg, så hej då !

Av Elin - 17 september 2011 08:48

Såg denna filmen igår, verkligen sevärd ;)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards