Exist

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Bloggutmaning Dag 24 - Smeknamn jag har, och varför jag har dom

Av Elin - 21 april 2012 09:34

 


Jaha, bara att sätta igång då. Asså de allra flesta kallar mej Elin, vilket är mitt riktiga namn för er som missat ^^ Dock finns det vissa som kallar mej Ellan, Ella, Stella och Stellan.

Tror dom namnen kommer från att jag, för ett antal år sedan, kallade mej för Ella på olika sidor där jag inte ville ge ut mitt namn. Även min förra blogg hade ju me Ella att göra (ella-ella.devote.se). Efter de va de nåra som kallade mej för Ella efter det.

Dock hör jag inte det smeknamnet så ofta lägre. Rätt skönt faktiskt hahah ^^


Jag hade ganska många konstiga smeknamn på mellanstadiet. Aiileen va ett som följde med från fyran, tror jag, och ända till sexan. Hade väldigt många smeknamn i fyran medn dom försvann sen. Ett av dom smeknamnen var t ex matadoren, av en anledning så sjuk att jag inte tänker säga den hahah XD

Var även kallad för Lilla Elin på mellanstadiet.


Ja, det var väl det. Hejdå ^^


PS. Ni som känner mej irl, kommentera om jag glömt nåt smeknamn! :D

 
 
Ingen bild

isa

21 april 2012 21:12

sv: huvudet till vänster var david, du såg så liten ut på bilden^^ grattis

 
Lina

Lina

22 april 2012 09:41

Mila och Fia typ kallade dig kolyftarn eller något sånt xd

http://Linalanberg.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards