Exist

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

INTE Ny Omröstning (och resultatet på den gamla)

Av Elin - 30 september 2012 14:58

Fått in en bra rutin på dehär. Ny omröstning varannan vecka (pga brist på röstande människor). Ger alltså denna omröstningen en vecka till. ;)


 


 

 
 
nicole kestola

nicole kestola

30 september 2012 15:17

Skulle du kunna hjälpa mig? jag är med i en fototävling där jag kan vinna en systemkamera( CANON EOS 600D)
Det vill jag hemskt gärna eftersom att fota är det bästa jag vet men min kamera har gått i sönder (gjorde det för ca ett halv år sedan..) vilket är väldigt tråkigt. Nu har jag chansen att vinna en ny och fin systemkamera eftersom jag ligger etta! Men jag är rädd att tvåan ska komma i kapp mig och därför behöver jag röster! jag ligger just nu 1,3 och 4 med mina bilder! tävlingen avslutas idag, så snälla hjälp mig!

allt du behöver göra är att rösta på helst bild 2 (det är den jag ligger etta med) sedan får du ett mail till din mail där du bara ska klicka på länken för att aktivera din röst! jag kommer självklart länka dig om du gör detta, bild + länk! som tack! skriv sedan en kommentar på MIN blogg, så blir det lättare för mig att länka dig!
http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/rosta-fa-lank.html#comment


och du behöver absolut inte göra detta! men du skulle göra mig livsglad! alltså glad föralltid! Förlåt ifall att du inte gillar hjälp kommentarer, men det skulle betyda allt! kram ❤
(hon börjar komma ikapp så snälla snälla snälla hjälp mig!=)

http://nikkki.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards