Exist

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Elin - 14 oktober 2012 17:30

Just nu är tanken på att bara slita ut gummibanden ur munnen vääääääldigt frestande!! Det gör ont att möblera om i munnen... :'(


 

Men ni måste hålla med om att det blir riktigt fint, mina tänder är i stort sett helt raka nu! :D 

(kolla insidan av min kind till vänster... de e märken från mina gummiband... XD)

 

 

Av Elin - 14 oktober 2012 16:12

Klicka HÄR för ännu fler fina bilder!! 

   



 

 

Av Elin - 14 oktober 2012 15:52

Skitväder... Var borde hos grannen och fikade i förmiddags. Efter det gick vi till shettisarna och när vi kom hem var vi gaaaaanska blöta. Vi har iaf satt upp sadelhängare och krokar och grejer i stallet, så nu ser det hyffsat organiserat ut. 


Nu på eftermiddagen har jag gjort lite matte. Ska nu repetera tyskaglosorna har jag tänkt. Vilket roligt liv jag har, verkligen! 


Men ville bara uppdatera lite. Ni få en bild på en anka! :D


 

 


Av Elin - 14 oktober 2012 09:30

God morgon på er! Av någon anledning vaknade jag lite innan åtta. Låg dock kvar till ca fem i nio heheheh ^^ 


Förlåt för att jag inte bloggade nåt mer igår, men det blev bara inte av. Pluggade tyska ganska länge. Tar ju ett tag att få in ca 150 glosor. Tur att glosboken.se finns och underlättar lite för mej!

Senare på eftermiddagen red jag och jylli Fanny i paddocken. Tänkte att vi skulle arbeta henne lite. Youton blev i början tokig av att inte få vara med, så han sprang runt och bockade och fnös i sin hage. När han väl lugnat sig hoppade jylli upp på Fanny och testade nåra hinder. Sen var det min tur. Jag orkade inte fixa stiglädren så hade ganska för korta. Självklart ska Fanny busa med mej och slänga sig åt sidan när jag ska hoppa, så jag flög nääääääästan av. Dock slutade hela ridpasset med att jag satt på rumpan i paddocken i alla fall, för jag fick för mycket fart när jag hoppade av hehe x)


I alla fall, detta har jag tänkt göra idag: 


 

Vad ska ni göra idag?? :)

 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards