Exist

Alla inlägg under september 2012

Av Elin - 8 september 2012 10:41

Känner att jag bloggar rätt mkt från mobilen nu för tiden haha x)


Just nu sitter jag och äter glass på en loppis. Nötkrän, mint med stracciella och choklad är de bästa smakerna. Omnomnom! :D

 

Av Elin - 7 september 2012 16:53

Är grymt skönt med helg nu, även om denna veckan var ganska så chill! ;) 


 


 

Av Elin - 7 september 2012 11:06

Fortfarande håltimme. Har nu flyttat från korridorens träbänk till bibliotekets sköna soffa.

Av Elin - 7 september 2012 10:00

Sitter i skolan under mitt 2,5 h långa hål. Isa planerar en balettlektion och Gloria hälsar att de svarta bootsen är hennes ;)

   


Av Elin - 6 september 2012 20:11

Denna dagen har varit rätt chill, men trots det är jag jättetrött -.- 

Hade lunch i ca en å en halv timme, sen hade vi slöjd och efter det var engelskan inställd, så hade en hel del fritid idag, skönt. 


Nu i eftermiddag har jag panikövat mina piano- och hornläxor och tittat lite på kemin. Kom ut från duschen nyligen. Jag är trött. Jag är just nu sveriges mest ointressanta blogg. Ja. 


Tänkte redigera en bild/collage/nåtsomgerfärgpåinlägget, men så fort jag sätter igång pixlr.com krashar hela webbläsaren, så här har ni en gammal bild och under den en logga/signatur och sen är inlägget slut. Hejdå!


 


 

Av Elin - 5 september 2012 15:10

Var temadag i skolan idag. Har tittat på gamla hus, besökt skure gata och lärt oss onäm rullstensåsar.

Just nu sitter jag i skolan me syrran och räknar matte i väntan på att mila ska sluta så att vi kan gå till orkestern.

Av Elin - 4 september 2012 21:00

Det är tisdag och för nån timme sedan kom jag hem från ridningen. Dagen har varit ganska chill, dock har jag väldigt jobbigt schema på tisdagar, men så länge man håller blodsockret uppe så funkar det. 


Har egentligen inte så mycket att säga. Kände bara för att blogga lite. Ni får ursäkta mej för att jag gör så tråkiga inlägg/inga inlägg alls på vardagarna. 


I alla fall, jag har en favoritlåt som jag tänkte dela med mej av :D 


http://www.youtube.com/watch?v=cotXU0u41R8



Av Elin - 3 september 2012 19:45

I går var jag, mamma å syrran på Hööks och jag skaffade mej en ny hjälm. Älskar den, använde den för första gången idag när jag å jylli red lite i paddocken. 

I alla fall, efter besöket på Hööks åkte vi till Tenhult och tittade på westerntävlingar. Fotade en del, och tänkte dela med mej lite. Dock är aldrig belysningen den bästa och jag vill inte använda blixt ifall jag skrämmer nån häst, så typ alla bilderna är lite suddiga...


   

Barrel Race! :D


           

Slide stop!



     

Reining, galopp på stora och små volter. 


 

På Freestyle Reining-grenen var det en som klädde ut sig till spanjor


 

Och en annan var indian och red till och med med halsring!


 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards