Exist

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Elin - 9 mars 2013 19:36

God kväll/eftermiddag/dag/vadninuvillkalladet! 


Om två timmar har vi sett alla bidragen framföra sin låt. Och vi vet även vem som vunnit. Jag tycker inte att det är någon som är ectremt superduperbra, alla låtar är typiska okej-låtar (förutom sean banan... USCH XD).

Men om man nu ska heja på någon är det Yohio. Låten är bäst av de som tävlar, men inget jag egentligen lyssnar på. Den största anledningen till att jag heja på honom är att han vet hur man gör ett hyffsat bra scream hehe ;)


Ni har antagligen hört låten ett antal gånger, men här har ni den ändå. Ge 2.56 lite extra uppmärksamhet ^^


http://www.youtube.com/watch?v=wE4dej_Mmgc


 

Av Elin - 9 mars 2013 11:56

Kom ganska nyligen in från en skidtur med värkande fötter och oljeluktande handskar (fråga inte om dedär sista). Skaren höll till och med för mej idag! XD


Vad kommer att hända idag då? Antagligen ingenting hehe. Ska försöka börja på min biologilabbrapport och senare idag ska jag hjälpa jylli och hennes kompis att klippa ihop en video till deras engelskaprojekt. Kul kul.

Vilket liv man har alltså... Vardagarna består av att gå till skolan, komma hem, mata och vattna hästarna, göra eventuella läxor och sen sova. Helgerna består av att vakna, rida/pyssel me hästarna, läxor, piano/horn, datorn, sova. 


Och till sist ska jag avsluta inlägget som jag gjort me de senaste, nämligen att påminna er om omröstningen till vänster haha ;)


 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards