Exist

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Elin - 7 mars 2013 18:47

Halluuu! Ochdärvarjagjättenärapåattskriva"torsdagigen"mendetskajagintegöra....


Antar att ni såg det tidsinställda som dök upp innan idag om de tre dagar jag i stort sett har bestämt. Inspo-onsdagen är något tveksam, men musikmåndag och fredagsfilm ska jag ha i alla fall :) Sen tänkte jag att den tredje och eventuellt fjärde kategorin blir den som får flest röster. Just nu är det 'video' och 'fakta om nåt som angår mej' som leder. 


Vad har jag annars gjort idag då? Hade sovmorgon och på första lektionen testade vi på yoga i en halv minut. Sedan var det film, sedan lunch. Efter det var det egentligen slöjd men hade inställt pga försvunnen lärare men fick vara i salen ändå. Ritade lite sniglar, delade med mig av min asgrymma musik och deltog i ännu en harlem shake-video.

Sedan var det engelska som jag pluggade matte på och sista lektionen var matte, den enda lektionen jag egentligen gjorde något vettigt på idag hehe x) 


Nehepp... Vad ska jag skriva nurå? Fortsätt rösta i omröstningen! Ha en bra kväll! Ta det försiktigt om du av någon anledning blundar när du går till köket för att hämta mat!


 

My cute little duck ^^

 

 

Av Elin - 7 mars 2013 16:00

Nu är det nääästan bestämt. Här nedan har ni tre kategorier som ni antagligen kommer se på bloggen inom en snar framtid! MEN, fortfarande kan ni rösta och komma med tips. Veckan har ju 4 dagar till ;) 


Dessa har jag gjort med hjälp av pixlr.com/express



     


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards