Exist

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Tröttis

Av Elin - 23 juni 2013 14:18

Sitter här och är trött. 


I förrgår firade jag midsommar borta vid barkeryds kyrka fram till ca 20.00 När gudtjänsten var slut sprang jag, Nea och Becca ut och dansade och sjöng runt midsommarstången och betedde oss som om vi var alkoholpåverkade. Jag kunde inte gå rakt, trillade nåra gånger, sjöng, skrek och skrattade. Och så gjorde vi allihopa. 

Var hemma runt halv elva, och dagen efter, dvs igår, var det till att stiga upp halv sju för att hinna med bussen från Jönköping vid 8.40 till Liseberg!! :D Testade Hanghai för första gången, och den var riktigt rolig ^^ 


Nu är jag som sagt riktigt trött, men trots det ska jag nu börja förbereda mig inför Fias dop. Ska sitta och spela horn med nåra andra i en båt ute på sjön ^^


Hejsvejs!


 


#lästenåtomattmankundehashtaga #liseberg #sommar #dop #valthorn #blomma #foto XD

 
 
joanna-livet med asperger

joanna-livet med asperger

23 juni 2013 15:53

Svar: Kul att du ville vara med i Veckans blogg!
En vinnare är nu dragen så går in och se om de blev du eller passa på att amnäla dig till den nya tävlingen och få en ny chans:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/06/veckans-blogg_23.html
kram

http://domkallarmighannes.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards