Exist

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Kokt kräfta ska gå på hembygdsfest!

Av Elin - 4 augusti 2013 10:29

God morgon/förmiddag. 


Igår var jag vid vättern hela dagen med Becca och Mila och badade och flöt runt på madrasser. Brände ryggen och min före detta shortsbränna rätt hårt så idag kliar och svider det så fort jag går emot. Uhuhu :( 


Idag är det dags för hembygdsfest och jag ska vara en kyrkobesökare från 1800-talet tror jag. Jag ska vara kyrkbesökare i alla fall. Mamma ska snart sätta upp mitt hår och sen är det dags att börja byta om innan vi samlas vid halv två där kortegen har sin start. Sedan går man där och alla människor tittar på en och så går man lite till och sen när man är klar byter man om och kan gå å köpa glass å godis och umgås med vänner ^^


     

 
 
Carro - en emo/scene bloggerska

Carro - en emo/scene bloggerska

4 augusti 2013 20:46

Sv; Haha det är lugnt, gillar att du frågar så mycket! :D
En stjärna med fem "taggar" som har en ring runt sig är ett så kallat pentagram, jag har det även uppe vid min adresslänk på bloggen. Vad står då ett pentagram för dådå? För vissa är det bara en snygg symbol men den egentliga meningen är Satan. Ett pentagram är liksom ett upp-och-nedvänt kors en symbol för Satan, djävulen. Detta är även märket satanister, sådana som ser satan på ett gudomligt sätt, bär. Jag har det dels för att jag tror att det finns demoner och att Satan finns, även om jag i ett religiöst seende är ateist - inte tror på något. Men jag tror ändå att det finns ett helvete och en djävul. hoppas du fick svar på din fråga ^^ Kramisar Carro

http://quiethell.blogg.se

 
Annika

Annika

5 augusti 2013 10:09

Hej! Nu är veckans blogg avslutad. Kika in om du vann! Oavsett om du vann eller ej är det bara att delta igen :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2013/august/vinnare-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

http://blogfophoto.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards