Exist

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

BILDBOMB: Kanothajk!

Av Elin - 15 augusti 2013 17:00

Här kommer bilderna från kanothajken! (Om du vill läsa om den också kan du klicka HÄR!)


 

Vindskydded/huset vi sov i


Och här är "klädtorkningsvindskyddet"


 

Hich Tech med dass å allt ;)


 

Dags att fixa mat!


 

Kyckling (och ica basic pasta i bakgr.)


 

Jag fixar grönsaker


Och killarna hjälps åt med att hälla av pastan XD


 

Å så måste vi ha något att elda för att få lite värme 


 

Färdigt! ^^


 

Här är fotografen till ungefär hälften av bilderna i detta inlägget (och det är anledningen till att hon inte är med på så jättemånga)


Och här är min kamera i händerna på Mila



 

2 av 3 på denna bilden visste inte att det var fotografering på gång... Gissa vilka?? XD


 

Jag har faktiskt ingen aning om vad de håller på med...


 

... för jag var upptagen med att vända syrran uppochner!


 

Elda godis! :D 


 

Chubby Bunny!!


 

Mys vid elden 


 

Alla sov så sött när jag vaknade och de kommer dessutom mörda mig när de ser att jag lagt upp dehär bilderna XDD


 

Sen vaknade Jylli (och även Becca och Nea så att vi kunde göra frukost åt de andra)


 

Morgonpigg människa.


   

Och så var det dags att paddla till slutstationen.


 

Och trots regnet var några av oss badsugna :D


Detta var nog allt jag hade att komma med. Blev lite för långt inlägg kanske men det är väl bara kul eller?? ^^


 
 
Matilda

Matilda

15 augusti 2013 21:41

Hej! Vi har VECKANS BLOGG på våran blogg! Skulle vara kul om du va med!
Kram TF
Ps. Vad roligt det värkade vara!

http://www.teamfour.horseworld.se

 
Isa

Isa

16 augusti 2013 09:56

åh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad mysigt det ser ut! vill också vara med ^^

http://balletfreak.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards