Exist

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Elin - 24 januari 2013 18:30

Först var låten rätt okej. Sen spelade folk sönder den. Nu är jag jättetrött på Adele, jättetrött på låten. Men låten är ju ganska bra egentligen, det märkte jag när jag hörde INK's cover av den. Låten är fortfarande inte nåt speciellt, men den blev sååå mycket bättre när dom gjorde den!!


http://www.youtube.com/watch?v=F0vmjT-00DU


 

Av Elin - 24 januari 2013 16:39

Idag var det temadag, eller vinterfriluftsdag kanske är det rätta ordet. I början av terminen fick vi välja två sporter vi ville hålla på med under dagen, jag valde ridning och skridskor.

Dagen började därmed i stallet, då jag och en tjej som aldrig ridit innan, närmare bestämt Kimmie, fick en häst tilldelad oss. Mamour, ett känsligt ungsto jag aldrig ridit innan. Alla i gruppen pysslade om sina hästar, sadlade och tränsade. Efter det fick vi som var ridvana rida en halvtimme, och sedan hjälpa till när de andra skulle rida. 

När den timmen var slut hade vi lunchrast, men stannade kvar i stallet två timmar till. Vi (gloria, cassie, jylli) hjälpte till lite här å där, satt och snackade, åt, hjälpte till att släppa ut hästar två gånger (första gången va rätt läskig fakitiskt, STORA hästar som tycker att dom borde få springa till hagen) och nån gång efter tolv kom mamma och skjutsade oss till ishallen, där vi tillbringade resten av eftermiddagen. 


Så det har varit en bra dag :) Men min kropp e jättetrött, träningsvärken från årest första skridskotur börjar kännas nu XD


Har tyvärr inga bilder från stallet...

 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards