Exist

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Elin - 26 juli 2013 20:30

Dagen har spenderats i bilen, vid min farfars gamla hem och i bilen igen tillsammans med passas sida av släkten. Det är väldigt fint därute i Norratorp så fotade en hel del och tänkte dela med mig lite ^^


 

Min Risifrutti-säl med triangelhuvud - Jyllis chokladpudding fick bli dess ögon ^^


  


                       

Ser du spindeln i bakgrunden? XD

 

       

Jättedålig kvalité på bilden, jag vet, men det var den bästa bilden jag fick på den "svävande" lilla larven

 

                   

Söt kaja vid Sibylla där vi stannade på vägen hem och åt

 

Om ni undrar varför färgerna varierar så mycket från bild till bild så har jag redigerat alla bilderna på lite olika sätt. Ett sätt för varje bild. Därför ser det lite kaotiskt ut när dom är samlade hehe x) 


#bildbomb #bilder #foto #fågel #spindel #random #blomma #natur 

Av Elin - 26 juli 2013 19:11

För några dagar sedan beställde jag och Jylli hem två frisörsaxar, som vi har tänkt använda i stället för att gå till frisören. Dock lär det väl bli ett och annat besök där ändå för att fixa till lite, men jag har fått någon kick och ska sköta både mitt och Jyllis hår. 


Vi invigde saxarna idag med att klippa Jyllis lugg och sedan fixa till min lite. Jag tycker det blev rätt bra, för att vara en nybörjare och inte ha någon erfarenhet alls ;D 


 


Kanske lite snett och lite... jag vet inte vad... Men erkänn det blev ganska fint ändå? :)


#frisör #hår #styling (hahaha dat hashtag) #föreefter #hair #hairstyle #klippahår

Av Elin - 26 juli 2013 15:00


För att se videos direkt när de laddats upp, prenumerera på min kanal på youtube!


#piano #musik #video #vlog #egenlåt 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards