Exist

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin - 7 maj 2014 09:06

God förmiddag!


Sitter i korridoren med en klasskompis med datorn i knät och väntar på att klockan ska bli 10, då första lektionen börjar.

Idag blir en lång dag. Efter att musikteorin slutar strax innan fem så ska jag och syrran äta något och sedan ska vi på HLR-kurs med scouterna. Lär inte vara hemma förrän halv tio ikväll, och imon ska man upp vid 6 som vanligt och sedan sitta i aulan i 3 timmar och skriva nationellt prov i svenska. Yay... 

Nämen ser faktiskt lite fram emot det skriftliga nationella provet i svenska. Om det blir något bra ämne så kan jag nog få till någon bra text, gillar ju att skriva ^^


Av Elin - 5 maj 2014 17:43

Många har nog redan sett den, men ni som inte har, se den! ;)


Av Elin - 4 maj 2014 16:25

Hej!


Var ett tag sedan ni hörde av mej va? Kan inte skylla på att det är fullt upp i skolan, men för tillfället är det väldigt många andra saker som lockar mer än bloggen, vilket förklara min frånvaro. Våren är här och jag är ute och rider, på promenader, spelar badminton, övar inför blåslandslaget, spelar piano, och gör lite skolarbete någon gång ibland. 


Har egentligen väldigt fina bilder i mobilen ifrån dagens promenad med syrran längs en bäck, men har inte dessa i datorn ännu och eftersom jag hittade en fin låt för några dagar sedan från filmen The Mists of Avalon, som jag började titta på igår (har bara kommit halvvägs än), så tycker jag det är bättre att ni får lyssna på den och titta på bilder en annan gång ;)


Loreena McKennitt - Beltane Fire Dance

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards