Exist

Direktlänk till inlägg 7 juni 2014

Lite snack mycket verkstad

Av Elin - 7 juni 2014 10:22

God förmiddag!

Har inte skrivit på... ett tag. Haft fullt upp. Har tittat på studentbalsgästerna när de gick på röda mattan, har varit ute och haft intervallträning med en motiverande shettis vid sidan, har försökt bli klar med skolarbete och firat Becca som tog studenten igår. 

Är bara en vecka kvar tills det är sommarlov. Trots det har jag fortfarande två inlämningar och ett prov kvar. Och om bara 10 dagar åker jag till blåslandslaget i Östersund och sedan Trondheim, Norge. Kommer nog bli superkul! Och rätt utmanande... XD


Får se hur mycket jag informerar er om mitt liv de kommande veckorna. Ha de bra! :)


 
 
Ingen bild

Becca

9 juni 2014 11:33

"...firat Becca och tog studenten igår."... Vem var det som tog studenten egentligen? ;)

Elin

9 juni 2014 17:02

Oopsie, stavfel XDD fingrarna skriver automatiskt 'och' när jag ska skriva ett ord som börjar på o XD

 
Marita

Marita

10 juni 2014 12:06

Oj, det var verkligen fullt upp, men det är väl så det ska vara under sommaren. Glöm dock inte att njuta och koppla av med :)
Önskar dig en riktigt skön sommar :)

http://ivaven.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards