Exist

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Elin - 29 januari 2014 09:32

God morgon! 


Åkte in tidigt till skolan för att plugga och skriva ett mejl till "min tysk". I april ska ju jag och några till från tyskagruppen åka till Tyskland i några dagar och bo hos varsin tysk, följa med dem i skolan och känna på hur det är att vara tysk helt enkelt. Kommer bli jättekul! 


I alla fall. Mejlet tog inte en halv vecka att skriva. Det som har skulden till min frånvaro är matten. Dumma, dumma matte. Jag vet exakt hur man ska lösa uppgifterna, men jag gör något litetlitet fel och allt blir fel. Det är gaaaanska frustrerande efter att man gjort om samma uppgift fem gånger. Blev i alla fall på lite bättre humör när jag löste två uppgifter i rad utan att få fel, så nu är jag glad igen ;)


Vad händer mer i mitt spännande liv? Ska vara förband för John Bauer Brass ikväll. Hoppas jag får träffa min hornkompis från JUS ;) 



Typ såhär ville jag göra igår när jag jobbade med matten. Slänga mej på marken å bara ligga där och kravla runt. 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards