Exist

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Elin - 3 april 2014 18:59

Hej! 


I förra inlägget skrev jag om hur jag taggade konserter. Nu är det mer än en vecka sedan konserterna tog slut. Var verkligen jätteroligt och jag var typ deprimerad när jag behövde komma tillbaka till skolan. Vill spela ju!! 


I alla fall, gick två dagar i skolan och sedan var det helg med ett bodaborgs-besök med scouterna samt en konsert med orkestern i Flisby kyrka. Sen blev jag förkyld. När jag äntligen har en lugn vecka så kan jag inte njuta av det utan går runt å snorar och nyser. 

Men jag får hoppas att jag piggnar till tills på söndag i alla fall för då ska jag till Tyskland!!! Jag har inte sagt något om det va? I början av terminen fick de i tyskagruppen som ville välja ut varsitt brev ur en hög från en skola i tyskland. Jag hittade en tjej som verkade snäll och tog upp kontakten på facebook och skype. Så nu på söndag ska jag flytta hem till henne och bo där tills torsdag. Ska gå i tysk skola och leva som en riktigt tysk! :D


Bloggandet kommer alltså ligga nere. Ganska mycket.


Här är Fanny. Ni kan prata med henne tills jag kommer tillbaka^^ 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards