Exist

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Elin - 6 oktober 2011 20:46

Är kilometerplock i skolan imon. Förra året sprang/gick jag 16 km. De e målet för imon oxå. Kommer nog inte uppfylla det. Hatar att springa.


Så, nu vet ni det.


Nu ska jag nog sova. Eller kanske inte riktigt precis just nu, men om en stund. Ska avsluta dagen me att spela lite piano kanske?


Aja, min dator ska få sova nu så då får ni säga gonatt till honom/henne/har-nån-nånsin-bestämt-kön-på-denna-underliga-apparat???? ;O


Gonatt säger vi väl då. Hej då! Seeya tåmårråw.

Av Elin - 6 oktober 2011 18:39

Hej på er! Vet att jag aldrig bloggar i början av veckan, i alla fall inte på tisdagar och vissa måndagar och onsdagar. Men det är faktikst skolan som tar upp alldeles för mycket tid. Igår va de typ som värst. Fick plugga till ett prov och tre-fyra läxförhör -.- Visserligen slapp jag ett förhör idag då jag var hos tandläkaren, men ändå..! Och så hade vi två förhör i tisdags oxå.


Bara pluggapluggaplugga hela tiden. Och då är jag ändå en sån som pluggar ganska minimalt (så länge mamma inte får tag på böckerna å börjar förhöra mej XD)...


Nemen ska sluta tråka ut er med mina läxor.


------------------------------------------------------------------------------------------------


Har haft riktigt kul på håltimmarna idag XD Tycker de romerska kejsarna har så hemskt sköna namn. Diokletianus. dioKLET-I-ANUS. Och så har vi han i baljan oxå. Hannibal. Inte lika kul som dioblablabal men lite småskojjigt ändå ;)


Asså nu får ursäkta min humor...


Nemen min dag har varit rätt bra. Haha de skriver jag typ i alla blogginlägg... ;D Men asså jag känner mej glad. Typ hela tiden. Eller nej, inte hela tiden. Men nästan. Gladare än vanligt ^^ Vet inte varför. Bara är väl så?


Jag tror jag är en optimist

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards