Exist

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Elin - 16 december 2012 18:35

Dagen har spenderats på hästryggen, på scen och i pulkabacken. Inte så mycket mer att säga om det. Inga bilder att visa osv, jag tycker vi lämnar det. 


Igår, däremot, hade jag kameran och mobilen framme då det var julbak tillsammans med becca, nea, mila och fia. Så tänkte bjuda på en liten bildbomb! :) 


   

"Schackrutor" som blev till sniglar, smileys, nalle puh, voodoo-dockor, bajskorvar och lite annat 




 

En snigel och ett bi ^^



 

Min drake som blev en noshörning i stället



 

Mila gjorde Slender


 

Jag gjorde minislender aka ananas



När "schackrutorna" va klara gjorde vi mozartkulor och flingor-i-choklad-godis


 

Strössel :D



Jag gjorde nån platt grej, vet inte riktigt vad det ska föreställa...



 

Fia gjorde en jättecool voodoodocka av mozartingredienserna :D







Sen dekorerade vi pepparkakor som vi skulle bjuda föräldrarna på



Gissa vem som gjorde denna?? ^^


 

Nån form av slutresultat. Dock är schakrutorna inte med :P


 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards