Exist

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Elin - 17 december 2012 18:15

Måndag. Sista måndagen i år som jag tillbringar i skolan. Hade även mitt livs sista bildlektion. Uhuhuhu!! :'( Fick reda på slutbetyg och tog hem bildmappen. Tänkte visa lite bilder som låg i min gula fula mapp :)


 

Gjorde stillemen med fokus på skuggning (har höjt kontrasterna, denna var egentligen rätt dåligt skuggad)



 

Hitta former i en 4x4-ruta som man satte över en bild och sen måla av svartvitt och sedan förstora och färglägga


 

Sen låg de lite grejjer från vårterminen i åttan (alla bilderna är nedanför är från åttan). Bland annat en bild i bilden. (Har inte så mycket mer att visa från nian då en stor del av det var mitt filmprojekt)


Här är en bild med cylindrar x)


Desgina egen logga (uschuschusch)


 

Och alla dessa kladdpapper som jag alltid målar de finaste grejjerna på XD


 

Kladd...



 

Kladd...


 

Kladd...


 

Kladd....


Kladd.... Eller det började som kladd men målade lite mer seriöst när jag såg att det blev bra x)


 

Och en grej jag gjorde när jag hade tid över ^^


Dehär va alltså lite grejjer jag gjort under 2012 på bildlektionerna. Och som vanligt, inte förbjudet att kommentera! :)


 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards