Exist

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Elin - 11 mars 2012 20:26



Idag kändes det verkligen som vår. Saknar bara det GRÖNA gräset och dom GÖRNA växterna. Inte de brungula.


 

 

Av Elin - 11 mars 2012 20:16

Tänkte att ni kan ju få lite bilder från tidigare idag, då jag tog med kameran till hästarna och även ner till deras andra hage för att kolla om staketöppningen fortfarande var fastfrusen (vilket den var, och fråga inte hur det har gått till...).


   

Underbara Ronja ♥



   

Underbara Raket ♥




    

Jylli å Piggelin ^^ (vet att hästen är väldigt smutsig, bilderna togs innan vi hade bortsat igenom dom ordentligt)    


Fick en kommentar innan om den lila kossan var gjord i picnik, men nej, det är den inte. Har gjort den i pixlr express. Redigerar alla mina bilder där ;)

Så, nu vet ni det.


Av Elin - 11 mars 2012 17:44

Jag trodde faktiskt inte att jag nånsing skulle säga att jag gillar kaniner, men Estrella är faktiskt fruktansvärt söt! ♥


       

Av Elin - 11 mars 2012 17:32

Undrar vad denna kossan har ätit....??


 

Av Elin - 11 mars 2012 15:09

På tal om låten jag lade ut i förra inlägget. Hittade denna bland förslagen till höger på youtube ^^


Av Elin - 11 mars 2012 14:55

Hela dagen har i stort sett tillbringats ute. Har fotat lite, men sitter vid pappas dator just nu så bilderna kommer sen.

Tog med kaninungarna med ut i solljuset, kastade borste med jylli i hästhagen, borstade igenom hästarna ordentligt oh så har vi eldat. Har typ aska i hela håret nu. Tur att jag ska duscha i kväll.


Ja, det var min dag det. Ska snart ner till lagårn till kattungarna.


Juste. Loreen vann ju igår. Hade hoppats på dead by april, men loreen är också väldigt bra. Däremot fattar jag inte vad alla ser hos Dannys låt?? ;O


Hum... Vad ska jag skriva mer?? Borde verkligen skaffa en sån där lista... Ska nog ta å skriva ihop nåt.


Aja, ni kanske ska ha lite bra musik? Jo, så får det bli. Och för er som tänker "Jag orkar inte lyssna för de kmmer bara vara en massa hårdrock och sånt jobbigt" så kan jag säga att nej, inte denhär gången. Denna låten e jätte... vågar jag kalla den mysig? Nemen den e härlig. Så det så!


Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home



Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards