Exist

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Elin - 19 mars 2012 18:47

Hej! Kom nyss hem efter första dagen på praon. Har varit riktigt roligt!  


Just nu sitter jag och hoppas på att det snart blir mat. Är hungrig.


Bild jag tog igår som jag glömde lägga upp:

 

:(

Av Elin - 19 mars 2012 12:17

Sitter och sorterar bilder. Grupperar om dom osv. Rätt jobbigt faktiskt. Men i alla fall. Gjorde en mapp med alla bilder från 2011 (bortsett från alla djurbilder jag tog innan jag fick min nuvarande kamera), och ja... Tror jag tog en hel del bilder det året.




Måste verkligen ta bort bilder. MÅSTE!

Av Elin - 19 mars 2012 11:19

Har bestämt mej för att göra en ny omröstning varje söndag/måndag. Så bytte nyss ut den gamla omröstningen mot en ny och fräsch.

Ni hittar den här till vänster ;)

Av Elin - 19 mars 2012 10:30

 


01. Jag älskar att ha leverpastej och marmelad på min macka. Asså båda de påläggen samtidigt.

02. Jag älskar att gå i vatten. Med stövlar på förståss.

03. Jag brukar alltid sitta och peta på min tandställning, eller leka med gummibanden mellan käkarna.

04. Jag är extremt seg på att svara på sms, då mobilen ligger på skrivbordet hela dan typ.

05. Jag älskar att redigera bilder.

06. Jag hatarhatarhatar potatis. (enda potatisen jag äter är pommes, chips, klyftpotatis och... Ja, typ det.)

07. Jag är dålig på att göra läxorna ordentligt.

08. När jag var liten hade jag klaustrofobi

09. När jag var typ 12 år växte min tandställning som jag hade då fast i gommen. AJ.

10. Jag älskar att spela på grässtrån och maskrosor. Och sugrör. Och allt annat som går att spela på.

11. Jag tittar typ aldrig på TV.

12. Jag har ett litet jack i benet efter att ha snubblat på en slags ploggrej när jag var 7.

13. Jag vill ha en minigris.

14. Jag har blivit attackerad av en fiskmås när jag härmade den en gång.

15. Jag tycker att fötter e ganska äckliga. I alla fall sånna utan strumpor på. Jag vet inte varför.

16. Jag vill ha medjelångt hår.

17. Jag gillar att ha på mej pappas regnjacka och vara ute i ösregn. XD

18. Jag ÄLSKAR blåbärsglass

19. Jag har sett när en jägare tagit ut inävlorna på en nyskjuten älg. (wow vilken livserfarenhet...)

20. Jag älskar att snacka tandställning med andra


Hoppas ni fick reda på något nytt om mej ;) Bloggutmaningen fortsätter imon!

Av Elin - 19 mars 2012 10:21

Goder förmiddag. Sitter här och väntar på att min första arbetsdag på praon ska börja. Som det ser ut nu så är det 4 timmar och 38 minuter kvar haha XD

Började dagen med att vakna upp i ett hus utan ström. Katastrof! Var ju i ett desperat behov av en dusch. Visserligen kom strömmen tillbaka sen.

Varit ute hos hästarna lite i kylan. Tycker så synd om Ronja som blir utfryst av ledar hästen och står och "pratar" (gnäggar) med mej så fort jag öppnar ytterdörren. Hon vet verkligen hur man får in en människa i hagen, för jag bara mååååååste gå ut och ta hand om henne. Hon ser ju så ensam ut. Sen när man står där med sin lilla häst så hör man att Piggan gnäggar och sedan Raket. Kände mej lite avslöjad. :P


I alla fall. Vädret idag är ganska så vitt. Fast det är ganska fint. Men kallt. Och o-vårigt.


   

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards