Exist

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Elin - 3 juli 2012 22:51

Idag har varit en riktigt jobbig dag. Fysiskt sett. 


Började med att vakna vid halv åtta för en ridtur. Youton blir för övrigt bättre och bättre. 

Sedan var det en paus fram till lunch, då det förrablogginlägget publicerades, och sen vid två satte vi igång med att köra hö, så jag har varit på rännet från då tills tjugo över tio. Jobbigt. 

Just nu är jag så trött så att jag nästan ser dubbelt, ögonen har iaf svårt at fokusera x)

Dessutom gör mina ben ont och mian armar gav upp för länge sen... Hahaha kan knappt röra mej ju! xP


Trots det envisas jag med att göra ett blogginlägg...


 

Bilden är ett oredigerat exemplar från förra årets hökörning ;) 


Gjorde faktiskt en snabb liten guide till hur det går till, den hittar ni HÄR


 

Av Elin - 3 juli 2012 12:00

Nu krävs det nog en förklaring. Eller? 


Kort sagt, jag har inte haft tid att blogga.


T ex i förrgårkväll så stod det tältning med vänner på schemat. Alltså inget bloggande. Men jag tänker göra er glada med en bildbomb därifrån! Vad sägs om det? :D

Alla andra dagar jag inte har bloggat så har jag ridit, kört hö, haft spelning, tämjt ankungar och fotat en massa. Kommer komma bilder på diverse DNA-uppbygda individer så småningom. Har även hittat lite najs musik så nu är jag taggad på att blogga igen! Ska nog till och med tidinställa lite inlägg ;) 


Nejmen nu ska jag låta fingrarna vila och sluta skriva. Här har ni bilderna från i går och förrgår


     

Tältet fick vi upp nästan utan nåra som helst problem ^^



    

Jag vet faktiskt inte riktigt vad dom höll på med... Tror dom åt gräs eller nåt x)



 

Under tiden som kossorna åt passade jag på å leka med chips och kamera



 

Arg Anka (uttalas: Aaj ankka)

 


     

Goa människor ;)




Läskig människa... :o


 

Glada människor!



 

Nödvändigheternas hörna, dvs toapapper och mat


 

Sovdags typ... Vissa försöker sova, andra håller bara på att skratta ihjäl sig. Gissa vilken grupp jag tillhörde? XD



 

Frukost (lägg märke till min underbara frukostmacka!)



   

Efterrätt: Chips


 

Vår lilla bostad innan den rivs ner



 

Trötta människor... Undra om Nea sover? x)



 

Tidfördriv i väntan på flyttbilen


 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards