Exist

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Elin - 17 juli 2012 19:54

Haha igår när jag å jylli va hos Ronja å Ina kunde jag inte låta bli att hoppa upp på Ronja x) 


Jag är inte aaaaaaaalls för stor för en shettis, eller vad säger ni?? 


  

Av Elin - 17 juli 2012 19:39

Dagen böjade med en 1½-2 h lång tidtur på Youton, tsm me Jylli å Fanny.

När vi kommer hem möts vi av mamma som sgäer att vi ska iväg och hjälpa grannen me hans kossor som rymt, så vi fick sadla av snabbt och slänga in hästarna i hagen. Sedan bar det av mot nånstans jag inte vet var där grannens kossor höll till. Tog nån timme el nåt så va de fixat å sen när vi kom hem skulle mamma å pappa fixa nåt så jag satt vid pianot igen XD 


När klockan var ca halv fem å jag å syrran matade kaninerna (en av dem hade btw rymt men de löstes snabbt med infångstteknik á la Elin) kom jag på att jag inte fått i mej mer än 2 mackor, ett korvbröd, 2½ sunkistar och ett glas mjöl under hela dagen! Asså hur lyckas man glömma äta lunch/middag?? :O

I alla fall, åt när jag kom in och sedan dess har jag suttit vid piano IGEEEEEEEEEEN. Filmade, men allt failade så får filma nån annan gång å lägga upp x)


Så, de va lite om min dag. På vägen hem från kossejakten såg vi förresten en igelkottbebis på vägen och självklart hoppade jag ut ur bilen å fotade med mobilen. 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards