Exist

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Elin - 25 augusti 2012 19:27

Gjort lite småändringad vad gäller bloggens utseende. Bytte ut lite bilder i headern och om ni scrollar ner lite så ser ni att i menyn till vänster har jag bytt ut bilderna. Vad tycks?? ^^


 


Tror jag ska göra en heeeelt ny header någon gång, men vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut osv, så det får vänta ;) Det är inte förbjudet att lämna förslag, ideer och önskemål!

 

 

Av Elin - 25 augusti 2012 18:45

Hej allesammans!! :D


Idag har jylli och jag varit ute på en promenad med hästarna för att titta på soptunnor, skyltar, cementblandare och stora maskiner. Jag tröttnade på att gå så Jylli kastade upp mej Youtons rygg så red jag med bara grimma och grimskaft på. Så mysigt! Gick även in i mormor och morfars trädgård och hälsa på hihi ^^

Har även hämtat hem två av shettisarna som gått på sommarbete i grannbyn, så nu får dom gå och beta av runt hönsburarna. x)


Jao, har väl inte så mycket mer att säga. Hoppas ni har en fortsatt bra helg och vilar upp er inför skolvecka nr 2 ;)


     


 

Av Elin - 25 augusti 2012 11:15

Konstig konversation från gårdagens ridtur: 

 

Jag och Jylli ska testa att trava jämsides i skogen. Jag sitter på Youton som inte håller med om det och vi snackar högljutt om hur vi ska göra. Det slutar med att vi struntar i "kardriljen" och Jylli travar före mej. Jag ser bilen som står parkerad på skogsvägen, men inte Jylli. 

 

Jag: JYLLI!!! Det är en bil där framme!!

Jylli: *Hör inte, fortsätter trava*

Jag: Det är en bil där framme!!

Fanny: *tvärstannar och tittar på bilen*

Jylli: Jag tror det är något där framme...

Jag: Ja, det är en bil och det står en människa i skogen!

Jylli: Det är en bil!!!

Jag: *suckar* JA, MEN DET ÄR EN MÄNNISKA I SKOGEN!!

Jylli: Var? 

Jag: I skogen!!

Jylli: Jahaaaaaa

Jag: Hej!

Människa: Hej *småskrattar*

Jylli: Hej...

pinsam tystnad....


Bjuder på lite bilder från hästryggen som jag tycker passar bra in på dehär inlägget ;)


     


 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards