Exist

Direktlänk till inlägg 15 april 2014

I'm busy busy busy going to lagårn every day

Av Elin - 15 april 2014 19:15

God kväll! 


Dagarna flyter på. Halva familjen är i tyskland och en av dem är ansvarig för bonneriet... Det vill säga att jag får ta över när hon inte är hemma. Går upp 5.15 varje morgon, promenerar ner till lagårn, hälsar på alla kossor å katter, ger dom mat osv. Sen går jag in och äter frukost under tiden som kossorna äter sin och sedan går jag ner till lagårn igen. Morgonpasset är faktiskt riktigt mysigt! 

Sen kommer jag in vid 7 och ska inte till lagårn igen förrän runt 15-16. Och det är nu man märker hur trött man är så fram till 9 bara segar man typ... XD 


Nämen sköter om gården, pluggar, äter, övar horn och piano inför veckans kommande spelningar... Och mitt i alltihopa hinner jag ta lite skogspromenader också i vårsolen. Det är min vardag just nu. Dom tur är kommer folk tillbaka imon, så imon är det sista gången jag tar hand om lagårn för den här gången. Är så sjuuukt trött nu. Att gå upp klockan 5.15 är inte min grej. I alla fall inte idag när jag inte kom i säng förrän 22.00 igårkväll efter att ha övat med Hemvärnets musikkår i Eksjö. 


I'm such a busy woman ^^


 

Min älgkompis som bor på andra sidan vägen. Orädd också. Jag kom ganska nära, dock är bilden beskuren litegrann ;)

 
 
Lina

Lina

19 april 2014 10:34

Haha, låter verkligen som att du har fullt upp! Men det låter riktigt kul också :D

http://linawestrins.blogg.se

 
ellenlundis

ellenlundis

20 april 2014 22:40

Vad mycket du har varit med om. :) Härlig foto du tog på älgen

http://finlandsgullet.wordpress.com

 
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Evahle.se - må bra bloggen ♥

13 maj 2014 23:15

Fin bild. :)

http://evahle.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards