Exist

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Hade undervisning "hemma" idag ^^

Av Elin - 17 maj 2011 13:15

Idag började skolan typ halv elva då vi var vid fågeltornet i Barkeryd. Inte ofta man får undervisning "hemma" haha XD


Vi typ gick runt på olika stationer, va helt okej. Först va de en samarbetsövning, va väl lite sådär, man överlevde iaf. Efter de skulle man utforska en kvadratmeter barrskog, segt, men ändå kul då vissa blev galna då de fanns spindlar, myror å fästingar i närheten hahah XD

Sen gick vi till självaste fågeltornet där vi skådade fåglar. Inte precis nåt nytt. Är ju av nån andledning uppvuxen me de, så jag skådade kossor ist... :P

Sen typ fikade vi å sen gick vi till en bäck å håvade. Va faktikst rätt skojj, men inget nytt de heller, eftersom de typ va mitt största intresse när jag va 7-10 år, då jag samlade hur mke konstiga djur som helst i ett gammalt badkar som stod i trädgården. XD

När alla sedan stod å väntade på bussen (jag å nåra till väntade på isa eftersom hon skulle gå me oss) började de regna. Usch :/ Fast ändå... Jag gillar regn. Lite grann iaf. Eller inte. Eller jag vet inte. Glöm de. haha x)


När vi samlades me klassen innan vi skulle börja, sa nån av lärarna "Ni kommer säkert lära er nåt nytt idag". Vet ni va jag lärde mej?


Ha ALDRIG en ouppdrucken sunkist tillsammans med ett kex i en burk!


Nu ska jag kolla runt lite och kanske försöka plugga lite till geografiprovet som är IMON ;O Hej då! ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards