Exist

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Elin - 17 maj 2011 20:40

Kom nyss hem från Lövhult. Har haft dressyr me lilla sega Zacke, som idag faktikst va rätt pigg ;D Kunde t o m fattar glopp från skritt x)


Nog pratat om ridningen. Nu ska jag göra en sista "ansträngning" till att plugga geografi, sen sak jag sova. Juste, ska spela lite oxå. Får se va jag hinner/orkar.


Hej då å förlåt för ännu ett meningslöst inlägg!

Av Elin - 17 maj 2011 16:35

Lärde mej nyss 17 sjöar, 20 floder å 18 hav... Va faktiskt inte så svårt ;D bara lite Väder&Vind kvar, och kolla igenom anteckningarna


Haha jag har världens bästa studieteknik, el inte XD Sitter å chattar, snackar me pappa och lyssnar på musik samtidigt som jag pluggar, men aja, de går de me.


(ha inte mej som förebild när de gäller att läsa läxor!) <- bara en liten varning :P


Av Elin - 17 maj 2011 15:41

Sitter här å BORDE plugga, men ist hjälper jag andra att plugga haha XD Aja, man lär sig av de me...

Måste verkligen få in floderna, sjöarna å haven i huvudet, annars kmr de inte gå särskilt bra imon :/


Hej då och förlåt för ett onödigt inlägg!

Av Elin - 17 maj 2011 13:15

Idag började skolan typ halv elva då vi var vid fågeltornet i Barkeryd. Inte ofta man får undervisning "hemma" haha XD


Vi typ gick runt på olika stationer, va helt okej. Först va de en samarbetsövning, va väl lite sådär, man överlevde iaf. Efter de skulle man utforska en kvadratmeter barrskog, segt, men ändå kul då vissa blev galna då de fanns spindlar, myror å fästingar i närheten hahah XD

Sen gick vi till självaste fågeltornet där vi skådade fåglar. Inte precis nåt nytt. Är ju av nån andledning uppvuxen me de, så jag skådade kossor ist... :P

Sen typ fikade vi å sen gick vi till en bäck å håvade. Va faktikst rätt skojj, men inget nytt de heller, eftersom de typ va mitt största intresse när jag va 7-10 år, då jag samlade hur mke konstiga djur som helst i ett gammalt badkar som stod i trädgården. XD

När alla sedan stod å väntade på bussen (jag å nåra till väntade på isa eftersom hon skulle gå me oss) började de regna. Usch :/ Fast ändå... Jag gillar regn. Lite grann iaf. Eller inte. Eller jag vet inte. Glöm de. haha x)


När vi samlades me klassen innan vi skulle börja, sa nån av lärarna "Ni kommer säkert lära er nåt nytt idag". Vet ni va jag lärde mej?


Ha ALDRIG en ouppdrucken sunkist tillsammans med ett kex i en burk!


Nu ska jag kolla runt lite och kanske försöka plugga lite till geografiprovet som är IMON ;O Hej då! ^^

Av Elin - 17 maj 2011 08:48

Skolan börjar om typ en å en halv timme xD Chill!!


Och denhär gången behöver jag inte åka buss 12 km, jag ska nämligen GÅ. ca 700-800 m. Riktigt najjs! ;D


Vi ska nämligen till denhär platsen me klassen:


 

Hej då, nu ska jag fortstätta småstäda mitt rum ^^

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards