Exist

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Elin - 15 maj 2011 21:19

Åt nyss upp mina popcorn... :(


Aja, överlever nog ändå. Har suttit å sjungit ett tag nu å tror jag gjorde runt sju inspelningar på Fully Alive. Tog de bästa å fixade lite i Moviemaker, så har en video klar nu... Vågar jag lägga ut den här? Eller facebook? Eller youtube? Vågar jag...???


Får fundera på saken... Va tkr ni? Ska fixa en omröstning här till vänster så fort jag publicerat dehär inlägget ^^


Ska jag...? Ska jag inte...?? :/ (alltid lika svårt att bestämma sig!)


Hej då!

Av Elin - 15 maj 2011 14:29

Hittade nyss en bra låt XD


Av Elin - 15 maj 2011 13:16

Åt nyss stuvade makaroner, sprängd isterband (pappa lagade mat XD) och en massa lingonsylt ^^ Va riktigt gott! Har även hunnit me att "plugga" lite fysik. De jag gjorde egentligen va väl att kolla igenom anteckningarna å pappret vi fick av läraren. Tror jag har koll på allt, ska bara banka in att en ackumolator (stavning) är ett uppladdningsbart batteri.

Ni tänkte jag ta tag lite i geografin... Får väl se hur de går.



Hej då! :)

Av Elin - 15 maj 2011 11:22

Var det bara jag som inte pallade titta på Eurovision Song Contest i går/natt? XD

Haha kan väl säga att jag satt å redigerade bilder å chattade ist för att kolla TVn. Men asså jag orkar inte sitta å titta på alla bidragen, brukar ju ändå bara vara typ tre-fyra låtar som är hyfsat bra.


Ni som kollade, vilka låtar va bäst? Vem vann? De enda jag vet är att Saade kom trea, om han nu gjorde de XP


Hej då, glöm inte att kommentera!

Av Elin - 15 maj 2011 11:10

Är konfirmation borta i kyrkan idag, vilket märks på alla 2347923847928347 bilar som står på parkeringen och längs vägen. Haha jag e inte van vid att ha så mke folk i lilla Barkeryd XD

Aja, nu vet ni det. Idag tror jag jag ska försöka plugga lite, eftersom jag glömde de igår (förvånad?).Har fysikprov imon å på onsdag e de geografiprov. Aja, kmr nog gå bra, har hyfsat lätt för mej i båda ämnena, så får nog VG iaf ;)


Just nu sitter jag å läser bloggar å lyssnar på Flyleaf - Fully Alive




Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards