Exist

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

198237 km långt tråkigt inlägg me smileys, (paranteser) å kursiv text

Av Elin - 18 maj 2011 19:59

Jag, å typ alla andra har damp på massa lärare just nu. Jag har mest damp på vår tyskalärare, då han e lite allmänt jobbig, tråkig och framför allt onödigt envis och tror hela tiden att han har rätt, när har inte har de!! :C

Den andra läraren typ alla, el många iaf, har damp på e vår svenskaläare som inte precis snålar me IG. Okej, jag fick VG+, men ändå. Hon tkr jag gör för mke radbyten och första delen på min berättelse "hängde inte ihop me resten", va hon nu menar me de -.-

Aja, bara nån månad kvar sen slipper man lärarna. Hehe >:D


Nog snackat om det. Typ. Va på orkestern idag, som vanligt på onsdagar. Fick en såndära orkestertröja haha xD Jättemysiga ^^


Jag har märkt en sak. Jag sitter å bara skriver om ingenting just nu, el hur? XD Å så skriver jag smajlisar helahela tiden. Juste, kom på att jag ska söka upp nåra låtar på youtube (spotifytiden har rymt... -.-) Ska bara komma ihåg vilja.


Vill ni veta en annan sak? Jag e sur. För jag kan inte sjunga. Jag e hes. Å förkyld. Å hostig. Å lite mer förkyld. [Här hade min svenskalärare tyckt de skulle va kommatecken] Jag VILL sjunga. NU! För jag vill göra ett nytt försök me Fully Alive, som jag hittat massa fel på, på den videon jag antaligen inte tänker lägga ut hahahahahhaha!! MOAHAHAHAHAH! (jag har lite för mke fritid...)


Oj, dehär inlägget blir nog nåra kilometer långt... XP


Åsså e jag sur för att jag har biologiläxa tills imon. Segt. Men de e om etologi, å de e jag hyfsat bra på. Går nog. Hah.


Nu ropade visst mamma, vi sak FIKA!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA =D *lite damp där alltså.* (jag borde gå å lägga mej el nåt, jag kmr tråka ur er läsare totalt... Men jag orkar lixom inte sluta skriva.)


Mke kursiv text å (paranteser) i dehär inlägget


H

E

J


D

Å

!

=

D

(dedär blev knäppt...)


=D*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards