Exist

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Veckan (varning! LÅNGT inlägg XD)

Av Elin - 29 maj 2011 18:59

Jag är tillbaka efter en mer eller mindre jobbig, men rolig, vecka!! :D


Hm... Senaste blogginlägget va visst i måndags, hehe. Har varit riktigt dålig på att blogga nu ^^

Har faktikst inte suttit vid datan sedan måndags haha. Märks. 338 olästa inlägg på bloglovin, 2 meddelande å 14 händelser på fb. Mke? Kanske, kanske inte haha ^^


Nemen jag har typ ändå inget å göra, så skriver upp typ hela veckan. Inte för att nån kommer att läsa men...


Tisdag: Vanlig dag, om jag minns rätt. Haha, fanns ju mke att skriva här! XD


Onsdag: Samlades i forserums församlingshem klockan 6. Övade igenom låtarna lite å sen vid sju började vamannuskakalla de ^^ Jag va TIIIIIIIMOOOOOOOOON XD Sjöng faktikskt solo, TVÅ gånger!! ;O Va inte så hemskt farligt, va typ bara föräldrar.  heheh


Torsdag: Samlades vid Pigalle vid två å sedan åkte vi till Martinsgården, utanför jönköping, där vi skulle sova över. Hade en hel del lekar, tävlingar å jag å nåra ändra lekte djungeltelegrafen haha XD


Fredag: Vaknade där vi hade sovit över. Åkte till IKEA å åt frukost. Efter de va vi typ gatumusikanter, el va de heter. De började typ regna -.- Efter de ^åt vi lunch på Palas Atena, de va jättegott ;) Sen stod vi å spelade i nån shoppinggalleria el nåt å efter de så kollade vi när Peter Jöbak övade till sin konsert han skulle ha på kvällen. Haha, han e riktigt snobbig och kräsen -.-

När vi kollat på honom ett rätt bra tag fortsatte vi kånka på våra instrument genom halva jönköping å landade på John Bauer Brass-WorkShop. Först pratade de å spelade lite å sen fick vi spela en låt oxå. Efter de va de paus då vi gick tillbaka till pingstkyrkan å fikade lite, för att sedan vara förband el nåt till Jöbak. Fick inte världens bästa plats att stå på, men de gick ^^

Kan säga att denna dagen mest bestod av att lånka instrumenten runt hela jönköping haha XD Nemen de kändes nästan så... Måste säga att bilresorna oxå va väldigt roltiga hahahahah x)


Lördag: Klockan tio va de samling vid barkeryds församlingshem för scouthajk. Vid elva fick vi gå iväg å under dagen va vi på åtta stationer, tror jag de va. "G-stationen" va bäst hahahah XD Och sjukvården får man ju inte glömma, som gick rätt dåligt... Stod mest å skrattade XD Vi hamnade till slut på en öppen plats nån stans vid barkeryds fågeltorn, där vi byggde upp vindskydd, åt kvällsmat, hade lägerbål å sedan gick å la oss, då klockan va runt tio. Vårt vindskydd lyckades rasa, men en ledare byggde upp de igen hahaha XD


Söndag: Sov inte särskilt mke natten mella lö-sö. För de första va mitt liggunderlag dränkt, å även sovsäcken, märkte jag sen. Eftersom en av tjejerna åkte hem pga huvudvärk så fick jag flytta in till mitten av vindskyddet ist (sov på en kant först), där det blev en aning flummigt. Bara för att en av tjejerna sa att om de kom en groda så skulle hon knivhugga den, så satte det sig en groda på hennes kudde när hon somnat hahahhahaha XD Jag tkte de va synd att den blev knivhuggen ifall tjejen vaknade, så jag lät den sitta på min mage XD Självklart hoppade den iväg, å de blev lite panikartat bland oss tre som va vakna, för man vill ju inte råka lägga sig på grodan...

Sen tror jag att jag somnade i alla fall hahahah XD

Vaknade vid halv sju, gick upp vid sju. Packade ihop. Allt va i stort sett blött -.-

Sen vid elva skulle jag till Neas konfirmation å efter de på fest, så kom typ hem för 40 minuter sen haha XD


Har varit en rätt tuff vecka å ja ge heeeeelt sluuuuuuuuut -.-


Nu ska jag kolla fb å läsa bloggar, hej då ;P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards