Exist

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin - 17 maj 2011 08:48

Skolan börjar om typ en å en halv timme xD Chill!!


Och denhär gången behöver jag inte åka buss 12 km, jag ska nämligen GÅ. ca 700-800 m. Riktigt najjs! ;D


Vi ska nämligen till denhär platsen me klassen:


 

Hej då, nu ska jag fortstätta småstäda mitt rum ^^

Av Elin - 16 maj 2011 22:12

Jahapp, här har ni då morgondagens väder enligt denhär sidan...


Blir regnjacka å stövlar imon -.- Mina vackra, stora, klumpiga, smutsiga stövlar ja.. hahahah XD mobbat.


 

Av Elin - 16 maj 2011 21:24

Råkar nog gå upp i nån slags falsett nån gång... Å så "skorrar" det, bara för att jag sjunger för stark ibland. Och när man ska "surfa på toner", som jag kallar det, låter de litelite konstigt på nåra ställen. Vissa ord e lite otydliga och "mumliga"... Dessutom är jag lite hes, eftersom en förkyldning ligger å lurar just nu.


Jao, ni vet nog va de handlar om va?


Vågar jag? (Hoppas inte på för mke, är på långa vägar inte lika bra som Flyleaf!!)


Tror nästan jag vågar, men vill ha nån försökskanin haha (herregud va stor sak jag gör av detta...). Nån frivillig?? XD


Skulle vara rätt kul att lägga ut. Folk får lixom höra... Men trk inte folk om de e man tyyyyyp bortgjord. Hur ska jag göra??


[Kommentera!!]

Av Elin - 16 maj 2011 19:53

Sitter här å sjuger... hehe ^^ Har näääääääästan bestämt mej för att lägga ut en video (dock me bara ljud), men blir fortfarande inte nöjd med inspelningarna haha XD


Sjöng för övrigt SOLO (fattar ni??? SOLO!!!!!!!!!!!! JAG!!?!?!?!? SOLO!?!??! (damp)) på kören idag, va jättenajjs ;D Lite pinsamt å läskigt bara, men KUL, som sagt! Jag ska sjunga på TVÅ (omg) låtar, eftersom jag är Timon!

Ska alltså sjunga på Hakuna Matata (fast de e mest prat) och Känn en doft av kärleken.


Så, nu vet ni det. Förutom att ha varit på kören har jag letat efter min konfa lapp från nässjö missionskyrka... :/ Den e BORTA!!! ;O Skiiiiiit oxå. Aja, har 4-5 andra lappar XP


Nu ska jag fortsätta sjunga, ska även testa att spela in What are words - Chris Medina och kanskekanske Boys don't cry - Ulrik Munther, fast den e gaaaaaaaaanska ljus. Fast lyckades innan idag, så Borde gå!


Nu har jag nog skrivit upp allt ni behöver veta. Eller allt ni inte alls behöver veta, rättare sagt.

Hej då på er små va-ni-nu-e-för-nåt

Av Elin - 15 maj 2011 21:19

Åt nyss upp mina popcorn... :(


Aja, överlever nog ändå. Har suttit å sjungit ett tag nu å tror jag gjorde runt sju inspelningar på Fully Alive. Tog de bästa å fixade lite i Moviemaker, så har en video klar nu... Vågar jag lägga ut den här? Eller facebook? Eller youtube? Vågar jag...???


Får fundera på saken... Va tkr ni? Ska fixa en omröstning här till vänster så fort jag publicerat dehär inlägget ^^


Ska jag...? Ska jag inte...?? :/ (alltid lika svårt att bestämma sig!)


Hej då!

Av Elin - 15 maj 2011 14:29

Hittade nyss en bra låt XD


Av Elin - 15 maj 2011 13:16

Åt nyss stuvade makaroner, sprängd isterband (pappa lagade mat XD) och en massa lingonsylt ^^ Va riktigt gott! Har även hunnit me att "plugga" lite fysik. De jag gjorde egentligen va väl att kolla igenom anteckningarna å pappret vi fick av läraren. Tror jag har koll på allt, ska bara banka in att en ackumolator (stavning) är ett uppladdningsbart batteri.

Ni tänkte jag ta tag lite i geografin... Får väl se hur de går.



Hej då! :)

Av Elin - 15 maj 2011 11:22

Var det bara jag som inte pallade titta på Eurovision Song Contest i går/natt? XD

Haha kan väl säga att jag satt å redigerade bilder å chattade ist för att kolla TVn. Men asså jag orkar inte sitta å titta på alla bidragen, brukar ju ändå bara vara typ tre-fyra låtar som är hyfsat bra.


Ni som kollade, vilka låtar va bäst? Vem vann? De enda jag vet är att Saade kom trea, om han nu gjorde de XP


Hej då, glöm inte att kommentera!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards