Exist

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin - 16 juli 2011 21:50

Har städat lite nu. El åtminstonde plockat lite. Försökt rensa garderoben oxå. Å plockat lite till. Lite skillnad e de iaf ^^Fast skrivbordet ser fortfarande lika vamannuskakallade ut ;P


btw, glöm inte FRÅGESTUNDEN! Fråga va som helst i rutan till vänster!! =D SNÄLLAAAAAA!!!! (a)

Av Elin - 16 juli 2011 20:11

Såhär ser lite av mitt skrivbord ut just nu... ;P


  ... och det har nog sett ut så i nåra veckor, borde städa ^^


Det ni kan se är:


  • Hörlurar
  • Högtalare
  • USB-sladd till kamera
  • filmkamera
  • USB-sladd till filmkamera
  • cykellås
  • USBminne
  • nåt underlägg me häst på
  • flugsmällare
  • nån nätsak man kan lägga papper å sånt på
  • nyckelring med snöre till en gummiboll
  • laddningssladd till videokamera
  • papper, nån tidning, telefonkatalog, bildmappen
  • hästmule på bild
  • suddi
  • pennor
  • litet fodral till plektrum å "fusklappar"
  • sladd till datorn
  • min gamla digitalkamera
  • USB-sladd till min gamla kamera
  • nån laddnings sak
  • påse me nån sladd som e till kameran (oöppnad)
  • rosa postitblock
  • boll som ska lysa men som inte lyser... o.O
  • lite av skrivbordet
  • en massa kollegieblock
  • vägg
  • lite av garderoben
  • USB-sladd till mobilen

haha, finns ungefär lika mke grejjer på den delen av skrivbordet ni inte kan se XD

Av Elin - 16 juli 2011 17:19

Under tiden jag leker me movie maker tänkte jag att jag skulle ha en liten frågestund, så bara fråga på, vad ni vill.

Frågerutan finns här till vänster =D


Svarar på frågorna sen i ett inlägg, el kaanske i en video, vem vet?? ^^


Så... FRÅGA!! Allt mellan himmel å jord!! =D Frågestunden håller på tills jag har fått in tillräckligt me frågor ;P

Av Elin - 16 juli 2011 17:12

Idag har man ridit, hjälpt pappa, pysslat me hästar, ankor å katter, ätit körsbär, filmat lite ankor mm (till en video jag håller på me, kanske lägga ut? å ätit ännu mer körsbär ^^


Ska kolla runt på lite videoinlägg andra har gjort för att få lite inspiration tror jag, för de e ju så himla kul att sitta å redigera videos!! ;D hahahahah 


Nemen nu e kameran klar så ska kolla igenom klippen ;)


bye!

Av Elin - 16 juli 2011 09:13

Tror jag ska göra fler videos, statistiken blev ju riktigt bra! XD


Jo, de ska jag nog göra. Så himla kul å sitta å leka i moviemaker oxå haha ^^ Men... va vill ni ha me? Ska jag sjunga/spela igen, ska jag prata om nåt, ska... Asså va vill ni se?? ;O


Åjuste, gomorron!! :D Ska äta frukost nu å sen ska jag nog åka å rida, får se hur de blir! ^^

Av Elin - 15 juli 2011 22:27

YEAH! Min första riktiga videobloggning el vlog el va man nu kallar de x) Den allra första va ju me ankorna, så de räknar inte jag som en "riktig" ;)


OBS!!!

-Förvänta er inte att jag e nån superstar!! x) Jag e bara en vanlig liten tjej som skulle tycka de va kul att lägga upp en video hihi ^^

- Jag VET att min röst låter jättekonstig precis när jag börjar -.-

- Jag vet att de låter konstigt nån gång i mitten av Lead Sails... ;/
- Jag vet oxå att de blev ett fel i eftertexterna. Lead Sails e inte alls me mellan nåt klipp, de försvann spårlöst haha x) om ni inte fattar va jag tjabblar om så behöver ni inte bry er, för då har ni antagligen inte lagt märke till de ;P haha ^^

- Vet att pianot är ostämt ;c

- Och jag vet att jag råkat ändra på melodin ^^



okej ska sluta tjata om vad som e dåligt å allt sånt... här e videon:



haha bästa "förhandsgranskningsbilden" el va man nu kallar de hahahah XD

okej jag SKA sluta skriva! ;A


Don't forget to KOMMENTERA! =D

Av Elin - 15 juli 2011 22:19

rubriken säger allt


btw, såg nyss att jag har lagt ut likamånga inlägg som bilder här på exist.bloggplatsen.se ;P Fast när jag sparat detta e de ett inlägg mer än va de e bilder -.-


Sån där viktig sak ni vet.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards