Exist

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Blåbärsmums i farfars gamla hus

Av Elin - 18 juli 2012 20:28

Enligt tradition åker vi alltid till min farfars gamla hem nån gång på sommaren, och den "nån gång" blev idag. Under tiden resten av släkten pratade gamla minnen satt jag å syrran i köket å spelade mobilspel, fotade och tog egobilder.

Sprang även ut i regnet och åt blåbär och plaskade runt i ett dike x)


På vägen hem hoppade vi även in på Karlssons i Vetlanda och fick med oss nåra nödvändiga och andra lite mindre nödvändiga saker hem. 


 

Blåbär ♥



 

Jag kmr nog aldrig bli riktigt vuxen... Hej, just nu är jag 15 å jag äter blåbär på en 3-årings sätt x) Men det är ju faktiskt mycket godare att äta alla blåbär på en gång än att äta dom ett å ett ^^



Jag vet inte vad ni tycker, men alla vuxna tkr jag liknar denhär tjejen, som är farfars systerdotter för länge sen. Själv tkr jag inte alls att jag liknar henne!



 

Tsm med lingonsyltsmacka blev detta min lunch...



 

Jag å syrran efter att ha varit ute i regnet ^^


Tänker spara resten av egobilderna å även de som jylli tog till nåt senare tillfälle så jag har lite att lägga ut i inlägg som annars skulle sakna bild x) 


 
 
Aleksandra Danielsson

Aleksandra Danielsson

18 juli 2012 21:33

Vad glad jag blir ! :D
När jag började på ridskolan var hon så arg så men, när man lärde känna henne var hon hur mysig som helst, jag var med på några hoppträningar med henne och det gick inte så bra då jag var för liten för henne, haha!

Ja ridskolan är väldigt bra, men numer rider jag inte där. Blev inte så utmanande ;) Ska antagligen köpa en häst därifrån, Svea om du minns ? Hon tycker inte om ridskole livet heller utan vill hellre vara tävlingsponny :) Jag var ju i stallet då ni provred Fanny och alla tyckte ni skulle köpa henne för ni red henne så fint så ! :D

Måste tillägga att det är kul att det finns fler anktokiga människor här i världen ! Mina kompisar tycker jag är lite konstig som gillar ankor men de är ju så fina ! :D

http://ponnystyled.blogg.se

 
SARABACKMAN ~ enjoying life

SARABACKMAN ~ enjoying life

19 juli 2012 21:02

nu har jag kört igång med Månadens Utmaning på min blogg, där jag låter mina läsare utmana mig & sen lottar jag ut en som jag måste göra! lust att utmana mig? GO FOR IT! direktlänk: http://sarabackman.blogg.se/2012/july/manadens-utmaning.html#comment förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, KRAAM!

http://sarabackman.blogg.se

 
amanda

amanda

19 juli 2012 23:01

Haha det är ju sådär man äter blåbär ju! :D

http://amandamj.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards