Exist

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Elin - 12 november 2011 19:12


HIHIHIHIHIHI


♥CAPSLOCK♥

Av Elin - 12 november 2011 17:27

Har inte gjort mke idag... Varit ute hos hästarna och rett ut manar och borstat dom ordentligt. Å så har jag suttit här. Vilket liv. Har faktiskt spelat lite piano oxå. Övat på läxan. Bä bä vita lamm. Heh, jaaaaa, jag spelar såna låtar nu. Hår fått lite bakläxa! Eller njee, ska ackordsätta. Börjar enkelt. XD Har ju faktikst tre andra låtar som e något svårare också. Så jag har en del. Inte så lätt, men kul. INTRESSANT ELLER HUR!??!!??? ;S


Nemen ska snart till mormor tror jag. Äta lite. Ska fira farsdag typ. Fast de firade vi förra veckan för att vi (antagligen) har för mke denna helgen. Eller nä jag vene...? Skit samma!


Haha ni e allt bra uthålliga om ni orkar läsa mina röriga blogginlägg ^^


Å ingen ny musik har jag heller... Skrev ut Godspeed innan. Ska transponera om den lite. Var en taskig tonart.


Nemen nu ska jag nörda wordfeud me syrran (har jag sagt att jag har fått ny mobil? För typ en vecka sen? XD)

Av Elin - 12 november 2011 11:21

Saknar redan gårdagen som ni får i bilder här nedan ♥


 

11.11 11/11/11 Satt vid mitt skåp å bytte skor. Hade nyss ätit. Skulle ta sällskap me mila å gå till Pigalle.

TAGGATAGGATAGGA i "Malins rum". Kläderna slängda på golvet, lika så hornlåddan (alla skrattar åt mej när jag äsger låddan ist för låååådan...)



 

Övade me 114 andra brassare i nån kyrka. Av alla 114 var det typ 4-6 st som spelade valhorn. Sen kom alla små barnen me sina althorn ... ;S

 

Sen gick vi till spira å övade där utanför. Å jag var såhääääär vacker å bara för de lade pixlr.com av, så kommande bilder e inte redigerade XD (digga min snelugg XD)

 

Å så började solen gå ner... vi övade fortfarande. (lägg märke till de kula kycklinponchosarna vi hade på oss)

 

MAAAAAAAAAAAAT! :D Fullt me folk, tur att vi fick äta först :) (alla "spöken" e körsångare)

 

Efter maten, en timmes paus. Stod å tittade ut över den fina ställnignen kören stod på. Tog även en bild XD

 

Fina jkpg. Me lampspegelbilder i himlen XD

Hade ingen bild från själva konsertgrejjen, men tog en härifrån

Gul: Orkester

Orange: Slagverk

Vit: Kör

Röd: Dansare



   

Man ser min mössa :D

Avslutade dagen med ett McDonald'sbesök ;D Märkte att de va speleg i taket (som egentligen var ett fönster, men ändå), så passade på att ta en bild ^^

Haha när jag kom hem bara la jag mej i sängen, somnade å sov till typ åtta nån gång XD sov i typ 9-10 timmar hehehheh XD Va visst lite trött!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards