Exist

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Elin - 24 november 2011 19:30

Glömde visa trailern på filmen vi såg igår. Sjukt sevärd! Sjukt rolig! Sjukt... ehm... Konstig! :P


Av Elin - 24 november 2011 19:01

Säg hej till min pianoläxa (a)


Valse


Å så säg till till pianoläxans klasskompisar, de andra pianoläxorna :D


Rondo Turc


Goder afton

(att ackordsätta)


När juldagsmorgon glimmar

(å likadant me denna ;))


Love me tender

(spelar den dock inte på detta sättet... Har bara melodi, grundton i vh å en ton till i melodin i hh ^^)


Goodnight Sweetheart

(bara komp, i massa olika tonarter. Just nu i fiss)


Bara för att jag har tråkigt å inte har nåt å blogga om just nu... ;)

Av Elin - 24 november 2011 18:10

Hej!

Ska kanske börja me å säga att anledningen till vf jag inte bloggade igår e att jag först va i skolan, sen spelade jag, sen vade pizzakväll me klassen, så va hemma runt tio nån gång å då gick jag å la mej direkt. Så alltså hann jag helt enkelt inte blogga ^^


Började den här torsdagen med att bada på idrotten. Rätt okej. Fast hade gärna sluppit. Sen hade vi tyska å lite lunch å lite bild å lite engelska å lite historia sen va dagen slut å jag gick till Pigalle för att ta veckans pianolektion. Fick, förutom de gamla vanliga låtarna jag jobbar med, en helkonstig vals som verkar asrolig att spela när man väl kan den XD

Ska springa ner (till undervåningen) å kolla va den heter å vem som skrivit den, så kanske jag kan lägga ut ett youtubeklipp på nån liten asiatiskt kille som sitter å spelar den. Nej, inte för att vara fördomsfull på nåt sätt, men alltid när jag söker på avancerade pianostyckenpå youtube e de ALLTID en liten asiatisk pojke som är hur skicklig som helst som får mej att känna mej hur dålig som helst...


I alla fall...


Ni kan få en bild på min pizzabit jag åt igår kväll ;D


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards