Exist

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Elin - 13 november 2011 16:23

Gjort fyra st headers, varav en av dom förhoppningsvis ska bli min nya header ett tag framöver. Så nu e de ni som får rösta om vilken ni vill att jag ska använda ;D ( om ingen duger kan ni ist lämna önskemål! )


       


Ska kanske göra fler, men pallade inte just nu XD Dessa var bara nåt jag slände ihop lite snabbt ^^


Kommer ändra headern precis när jag sparat detta inlägget, och kommer sedan byta mellan dessa fyra, för att testa vilken som jag tkr ser bäst ut. Efter ett tag kommer jag använda den som fått flest röster, tror jag hahah X Aja, hejdå å glöm inte att rösta!!

Av Elin - 13 november 2011 15:27

Sitter med samhällsboken i knät. Uppslagen till och med. Men måste nog erkänna att datorn vinner över boken i "kampen" om min uppmärksamhet... Så kan de gå. 

Av Elin - 13 november 2011 10:51

En låt för er som... ehm... Har typ samma musiksmak som mej 8D


Flogging Molly - Sentimental Johnny


Av Elin - 13 november 2011 09:41

Gomorron folk. Tvingades upp ur sängen för ungefär en timme sen. Firade pappa med frusen tårta, som alltid XD Sen har jag dampat på mobilen en hel del. Eller inte på mobilen egentligen, utan WiFi som inte vill fungera ;S Om nån typ tekniskt läser detta kan väl den människan kanske kommentera el nåt å hjälpa mej... tack :)


Händer väl inget spec idag, tror jag. Måste nog plugga lite. Har SH tills imon. Å geografiprov på torsdag. BAJS! XD


Nemen nu ska jag folkrock, vikingmetal å punkrock på youtube. Spotifytiden + jag = </3 

kanske lägger ut nån låt sen, om jag hittar nåt ;D

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards