Exist

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Elin - 2 november 2011 21:24

Suttit å jobbat me detta en stund... :P heheheh gick åt skogen när jag skulle köra båda händerna samtidigt. Jag å min usla kordination XD HIHIHIHIHIHI


 

Av Elin - 2 november 2011 15:35

Varit borta hos hästara nyss. Tog herr gräsklippare, satte på en liten kärra å åkte iväg hahah XD Lol Raket ville bli kliad i örat XD <3


Tog inte me nån kamera el nåt, å inte har jag nåra bilder på pappas data heller, så ni får tyvärr ingen bild. Hoppas de går bra ändå. Kan skicka me en låt el nåt... Ska bara hitta en. vänta lite...


nåra hundra år senare...


Elliot Minor - Discover

Av Elin - 2 november 2011 10:10

Vaknade för nån timme sen av att min syrra kom in i rummet, drog av mej täcket, tog bort kuddarna för mej å spelade på synten. Sen slog hon mej me kuddarna. Och min flugsmällare. Sen var jag typ vaken, så kan väl säga att hon lyckades me de hon ville.

Har iaf ätit frukost å allt å sitter just nu å lånar pappas dator, som har superdupernajjsiga högtalare/förstärkare. :D


Spelas just nu: blessthefall - a message to the unknown


Efter att jag satt å lyssnade på Hollows igår har jag blivit sugen på metalcore å liknande igen XD HIHIHIHIHI ^^



Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards