Exist

Alla inlägg under april 2012

Av Elin - 20 april 2012 17:37

Bara nåt väldigt awesome jag hittade ^^


Om ni e lata/ointresserade ber jag er ändå kolla runt 3.20 å framåt :D AWESSSSSSOMMMMMMMMEEEEEEE ♥


Av Elin - 20 april 2012 17:04


Gotye - Somebody that i used to know


Tycker dock att den e lite lågttråkig i början, gillar bara 1.33 å framåt ^^

Av Elin - 19 april 2012 20:34

Sitter här med kemiboken uppslagen (visserligen är labbrapporten klar, men palla stänga den), lyssnar på Ice Nine Kills och har ont i benen efter dagens gympass på idrotten.


Imon e de fredag och ja... Inte så mycker mer att säga om det.


Just nu finns tre saker jag tjatar om 24/7 (btw va länge sen jag använde "uttrycket" 24/7). Den första är att jag vill kunna screama, den andra är att jag vill kunna sjunga opera och den tredje är att jag vill kunna joddla :D


Och så lite inspiration såhär i slutet på inlägget:


Av Elin - 19 april 2012 19:05

 


Asså detta är jättesvårt... :P Haha, det får nog bli en lista, och så får rubriken bli några i stället för någon hehehe ^^


NÅGRA jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför:


  • Uri Nieto eller nån annan som kan screama - Om man byter liv och kropp å allting så skulle jag kunna screama för en dag, och då kanske fatta hur man gjorde å sen när dagen var över så skulle jag kunna screama!! :D
  • Nån joddlande människa - Samma anledning som ovan
  • Nån operasjungande människa - Samma som ovan ^^
  • Nåt inte mänskligt - Kul att se världen från ett djurs perspektiv ;)
  • Ronja (min ponny) - Vill se världen från min hästs ögon (nu e de väl lika bra att rabbla upp alla mina små djurkompisar.... XD nemen ni fattar vad jag är inne på)
  • Nån kille - Vem har inte nån gång undrat hur de e att va kille??
Av Elin - 18 april 2012 20:54

Hihihi gjorde en såndär top10-lista på spotify med de 10 bästa låtarna (enligt mej) just nu. Lyssna å njut ;) 

(Undrar faktiskt hur många som verkligen njuter av den listan, men aja. Jag gillar den och de e huvudsaken ;D)


[ Error: bild kan tyvärr inte visas, då jag inte hittade någon bra ;) ]

Av Elin - 18 april 2012 19:35

Hej på er! Onsdag. Haft vikarie på en hel del av lektionerna denhär veckan. Annars har det inte varit nåt som varit annorlunda.


Okej, antar att ni inte vill läsa om skolan när ni nu äntligen är hemma därifrån såhär på kvällen. Antagligen har ni läxor, precis som jag, men "glömmer" dom lite å sitter å surfar runt i stället. Har jag rätt? Jag tar de som ett ja ^^


I alla fall, ska försöka skärpa mej lite. Just nu i april och maj e de ganska mycket. Inte bara i skolan, utan på helgerna oxå. Därför är uppdateringen lite sådär. Har ju inte varit nåt bra väder heller så man kan gå ut å fota.


Men aja, detta ska de bli ändring på! Så fort jag har rensat ur datorn lite och gått ut får att fota så lovar jag att det blir mer och roligare uppdatering!


Hejdå!


 

hehehhee hittade en gammal cambild som jag redigerade lite ^^

Av Elin - 18 april 2012 19:29

 


Asså jag tycker hatar är ett ganska starkt ord. Och den musik jag lägger ut nu, från en artist (hittade inget speciellt band), är bara för att jag inte gillar musiken. Jag säger inte att jag hatar människan, för jag känner den inte ens ju!


I alla fall, här har ni den:


Andreas Johnsson - Sing for me


Ända sedan jag hörde honom för första gången så har jag "hatat" honom. Det är nåt med hans scenframträdande, sång och musik som jag helt enkelt inte tål. Jag vet inte vad, men jag gillar det helt enkelt inte.

Sen kanske han är en helt underbar person, vad vet jag, men jag gillar, som sagt, inte honom som artist.


PS. Jag ska nog ändra lite i min lista, de e inte kul att skriva om negativa grejjer hehehe... :P

Av Elin - 16 april 2012 19:45

Dags att stänga ner datorn å ta nåt å äta. Har dessutom läxor...Usch!


Kände bara för att uppdatera lite om ingenting, så ja. Här får ni ett inlägg om ingenting ;)














































Hejdå :)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards