Exist

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 10 september 2011 15:29

Va ju på öppet hus på Tenhults nbg idag. Höll mest till vid hästanläggningen. Kollade på fölutställning el va de va, riduppvisning och så kollade vi runt på området lite. Tog sedan en sväng bort mot smådjuren å jag passade på att klappa en orm ;D


Tog omkring 500 bilder, men orkar inte lägga upp nåt större antal på bloggen, så ni får bara två oredigerade från riduppvisningen ^^


   

Av Elin - 10 september 2011 08:34

Hej på er! ;) Vet att jag är världens sämsta bloggare men varken känner för eller hinner blogga på vardagarna "/

Just nu sitter jag vid pappas dator och om en timme ska vi bege oss till Tenhults NBG på öppet hus. Kmr bli najjs ;)


För övrigt är jag förkyld. Inte kul ;c


Men nu ska jag hitta på nåt annat (a) byebye

Av Elin - 7 september 2011 19:50

Hade en najjs temadag idag i skolan ;) Snackat me både polis å militär, gjort smothie, gått runt sjön på tipsrunda och dansat ZUMBAAAAAAAAH ;D Snacka om askul!! MÅSTE köpa hem en såndär cd x]

Slutade dagen runt 14 så fick vänta på bussen i ca en å en halv timme -.- SEGT.


Nu på eftermiddagen har jag spelat piano (jag ju lektion imon å jaa... går ju inte sådära jättebra me övningen nu om jag får säga så ^^), varit hos hästarna som verkade superglada, bytt batteri till häststänget, gjort lite läxor (faktiskt) och bara chillat vid datorn ;)


Så, de va mn dag de. Nu ska jag läsa bloggar å nörda Sims Social på fb. xD Byebye folks!

Av Elin - 5 september 2011 19:14

Vet ni va jag ska göra nu?? :) Det vet jag... (a) Ska spela piano ^^


Va på kören för en stund sen. Haha lol, vi ska sjunga på afrikanska för EDU BOMBA ska typ komma el nåt jag vene riktigt hur allt hänger ihop...


Juste, kom på en sak jag ska göra INNAN jag går ner för trappen. Ska kolla upp lite tabgrejjer... ;) BYE!

Av Elin - 4 september 2011 18:47

Exprimenterade lite i picnik...


:P


denna e lite mer diskret el va de heter ^^

Av Elin - 4 september 2011 12:59

Idag har jag gjort massa nytta :D


El inte. Har fixat två av fem läxor t nästa vecka ;) STOLT (a)


Nemen ska inte tjöta så mke. Va nämligen ute å fotade innan å tänkte jag kunde visa lite bilder ;)


                         

Och hörrni... Glöm inte att KOMMENTERA och SPRIDA bloggen ^^


bye

Av Elin - 3 september 2011 11:51

Om bara pappa kunde komma hem med herr filmkamera...


*suck*


Guitar 2 Synystar Gates Amazing Guitar Solo!!!!!! 

XD Sånt skiter vi i tror jag (a)


Nej, jag ska inte spela gitarr, fick bara inte tag på ordentliga noter, så ja, jag spelar piano efter gitarrtabs ;)


MOAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards