Exist

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 16 september 2011 17:12

I morse när jag vaknade så fanns de ingen ström. Hela byn va utan ström. Fick lite panik, men när man kom ner till köket å en stor ljusstake lyste upp mörkret va de egentligen bara mysigt ^^


Spelade gitarr på musiken å nu e jag en aning öm i tummen efter att ha mördat den nyfödde lille blåsan (a) Sjukt kul att spela gitarr faktikst! ;)


Har egentligen inte så himla mke å skriva. Dagen har varit bra. Helgen kommer nog också bli bra. Väldigt bra. ^^


byyyyyyyye ;D

Av Elin - 15 september 2011 20:36

Dansade zumba till rocklåtar me syrran och hittade en asbra låt på en lista på hennes spotify XD


Av Elin - 15 september 2011 19:26

Tjoho här kommer världens sämsta bloggare! :D


Nämen asså varken hinner eller orkar blogga nu på vardagarna. Läxor och aktiviteter. Ridning, kör, orkester, piano, horn, scouter å konfa. Inte mke tid för datan. Och så får man ju tänka på alla läxor och prov. Visserligen e jag ju ingen sån som sitter i timmar å pluggar, men de e bäst att försöka sköta skolan.


"Man måste tänka på framtiden" - Mamma, pappa å alla andra föräldra


Dagen, har som de flesta andra dagar, varit bra. Hade idrott, engelska, historia å lite andra ämnen som e lite sådära lagom tråkiga. Hade förresten utvecklingssamtal igår å visade sig att mitt alldra första slutbetyg är ett A =D Najjs, jag fick A i TEKNIK ^^


Okej, JÄÄÄÄÄÄTEEEEEEEEEINTRESSANT med mina betyg... jag vet. Ska försöka skriva om nåt intressant...


...


Jag spelade piano idag. Äntligen fick jag ytterligare en komplåt :) Asså en låt jag bara ska spela ackorden till. Denna ska sedan if ramtiden spelas i alla möjliga tonarter å blablabla, ska iaf bli najjs hahah XD



ett klipp från youtube som e rätt coolt ^^

Av Elin - 12 september 2011 20:02

Denna måndag var väl som alla andra måndagar. Mira kom hit efter kören. Körde lite zumba i nåra minuter, av de få steg jag kom ihåg från temadagen ;) Måste verkligen skaffa en sån där cd XD


Har egentligen inget å skriva om. Glömde biologiboken i skolan. Prov på onsdag (a).


Ojsan här kmr jylli me godis... Mamma har tagit med sig nåt ^^ NEEEEEEEEEEJ. Rollo. Ni vet dedär sjukt sega kolorna... ICKE BA FÖ TANSCHTÄLLNIN!


aja, får äta de andra mer tuggvänliga bitarna ^^


INTRESSANT VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVAVAVA!?!?!


okej, jag vet, jag e tokig. hej då, ska inte smitta av mej på er :P

Av Elin - 11 september 2011 15:45

Sitter just nu å skriver inlägg nummer 300 här på exist.bloggplatsen.se. Detta måste väl bli nåt aldeles speciellt, men jag vet inte vad jag ska skriva om, för jag vet inte vad som är speciellt... :P


Gjorde en, eller till och med två (men det är bara en som syns), omröstning, som ni kan se här till vänster ^^ Det är helt enkelt vad ni vill se mer av på bloggen ;) Var ärliga, så jag kan förbättre bloggen efter ERA önskemål (a)


Kom dessutom på nu att jag kanske borde göra en ny header kanske? Vad tycker ni ?


Haha, bara för de kom jag på en till omröstning jag vill göra... Men den får vänta. Eller vågar jag skriva den i detta inlägget så ni får kommentera er åsikt? Kan jag lita på att ni kommenterar?


Äsch, jag testar väl ;)


FRÅGA: Vad vill ni att jag fixar?


1. Ny header

2. Frågestund

3. Tävling på nåt sätt (vinner antagligen bara länkning el nåt... :P)

4. Annat förslag (väljer ni detta måste ni oxå säga VAD erat "annat förslag" är för nåt)


Bjuder på lite smilisar såhär på slutet av inlägget ^^


       

Av Elin - 11 september 2011 15:08

Att spela lite låtar från Pirates of the Caribbean på piano hade varit rätt najjs ^^ Mina personliga favvolåtar kommer är nedan, fast på piano ;)


Kort å enkel, gäller bara att få tag på noter ;)


Ni behöver bara titta till 1:38 på denna. Verkar rätt svår men skojjsig ^^


Haha, tänkte bara jag skulle dela me mej lite :) Byebye!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards