Exist

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 3 september 2011 09:34

Sry för dålig uppdatering igår. El ingen alls, rättare sagt ;) Hade fullt upp hela dagen. ^^


Dagen började me skolan, som vanligt. Vid nio va de skolfoto så vi missade de mesta av musiklektionen :c Sista lektionen va engelska, då vi skulle kolla film me 8B. Va typ lite kaos, kändes de som hehehe XD Å så fick läraren för 7B inte igång filmen. Och sen sa hon bara att eftersom filmen inte fungerar så får ni i läxa att till nästa vecka skriva två A4 om en fotbollsspelare. På datorn, maxstorlek på texten e 16. HALLÅÅ!?!??!?!?! Hon e inte ens vår lärare!?!? ;O

Va lite småsur när vi fått reda på de, men de dåliga humöret försvann sedan när jag skulle ha hornlektion me mila, då även nea å fia va me ;) Hade hur kul som helst! XD Flummlieflumm (a).


Sen åkte jag hem, va hemma i en-två timmar å sen åkte jag på Neas dop. Va rätt coolt. Stackarn fick bada i de iskalla vattnet x)

När de typ va slut skyndade vi oss till tonår där vi vann tårtbakartävlingen ^^ Å sen va de andakt, sen fick man äta å sen va allt slut. Va hemma vid halv tolv nån gång. :P


Men aja, idag e de typ nån konsert. El NÅRA konserter på Pigalle. Ska spela me Paaaraaadoooooooooookeeeesteeeeeeeernnnnn.  Och Höglandskåren å frälsningsarmen.


Nu ska jag titta igenom bilderna som jag tog igår, så hej då ^^ Kanske lägga ut nåra sen, vi får se ;)


PS. Ni läste inte ens hela inlägget va? XD

Av Elin - 1 september 2011 17:53

Sitter här å e lite småtrött. Började dagen me idrott då vi sprang två varv runt sjön x|

Lite död sen. Nemen de gick rätt bra, men va rejält anfådd efter första varvet. Sen va de lite vanliga lektioner å på lunchrasten fick alla för sig att de skulle fläta mitt hår. Sagt å gjort. Fast tog bort allting sen XD MUAHAHAHHA. Sen va de bild (och jag veeeeeeet att min vardag e asintressant...) å då ritade jag en halv mask, den andra halvan av masken, en huggkubb, en yxa, ett timglas å lite ved ;) Om ni vill veta (a). Blev rätt nöjd. Å så va de lite andra tråkiga lektioner å efter skolan gick ajg å isa till preincess å sen spelade jag piano å nu e jag hemma och kom precis på att vi ska ha skolfoto imon  precis när veckans enda MUSIKLEKTION är!! :'C Vi som ska börja spela gitarr å allt! :C Hoppas dom skjuter fram fotograferingen en timme el två :P


Nemen nu ska jag nog börja renskriva början på ett biologiarbete. Nån laddrapport el nåtvadenuheter. Hej då på er!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards