Exist

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 22 september 2011 21:00

Avenged Sevenfold - Dear God

Av Elin - 22 september 2011 20:12

Har fifflat lite me en header nu i kväll. Försökte göra en rörlig header, typ en gif, men de laggade, dampade å va allmänt missbildat, så ni får nån bildpåronjasöga-header i stället till jag orkar göra en ORDENTLIG header ^^


I alla fall. Var friidrottsdag i skolan idag. Riktigt kul. Va me på länghopp. Ni vill inte veta resultatet, gick inte särskilt bra. Höjdhoppet gick bra, slog mitt rekord med 5 cm å hoppade 1.20 (a) 

Och så var jag med på stafetten i slutet och kammade hem vinsten tsm me Cassie, Tilda och Emme (som jag inte kan länka till då jag glömt bloggadressen, om hon ens har kvar sin blogg hahah XD Om du råkar vara den emme jag snackar om får du gärna skicka adressen i en kommentar XD) :D


Sitter här nu och har lite träningsvärk i benen, ont i tummen efter gitarrspelandet i fredags på musiklektionen och så är jag lite allämnt trött... :P


Nämen nu ska jag nog nörda lite med The Sims Social på Facebook ;D Byebye! ^^

Av Elin - 21 september 2011 20:11

1 - Go to wikipedia and hit random. The first random wikipedia article you get is the name of your band.

2 - Go to bash.org and hit random. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.

3 - Go to flickr and click on “explore the last seven days”. Pick one photo from the first page, it will be your album cover.

4 - Use picnik.com to put it all together.

5 - Post it with this text.


 

Av Elin - 21 september 2011 19:53

Hej på er alla (?) läsare! ;)


Har egentligen ingenting att skriva om, men bäst att uppdatera ändå. ^^ (jag å alla mina smilisar... XD)


Har inte hänt nåt särskilt speciellt idag som jag kan berätta om... Eller jo, vi fick reda på poängresultatet på biologiprovet. 11,5 poäng ifrån maxpoängen. (a)

Nåt mer "speciellt" har inte hänt precis... Friidrottsdag imon. Najjs. Hehe, kommer nog mest sitta och göra ingenting på läktaren, då jag bara anmält mej till två grenar hehehe ^^


Ska nog ta å läsa lite bloggar, har lixom inget annat för mej... :P byebye! ;)

Av Elin - 20 september 2011 23:45

◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘

◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘

Av Elin - 19 september 2011 14:06

Idag sitter man å e hemma från skolan. Studiedag, hur gött e inte de? ;D Har inte gjort särskilt mke idag egentligen. Hjälp mamma att putsa lagårdsfönstrena. Eller rättare sagt så har jag gjort de ÅT henne... Sen har jag varit hos hästarna. Inte så mke mer. Ska snart dra till Becca å Mila å kolla på film å efter de blire LALALALALALALALALALALALALAAAAA. Sen kanske jag borde göra lite läxor. Har ju knappt nåra allt senna veckan, men dom jag har ska ju göras... SUCK.


Och så känns de som om jag skrev aldeles för mke som vanligt för de e ändå ingen som orkar läsa allt jag skriver... :P


Kan ju skicka med den - vilken jag tror är - första bilden som togs med min nuvarande kamera XD


 

fråga inte vad det är och varför... ;P

Av Elin - 18 september 2011 15:06


Så här ser statistiken ut just nu.

Haha dedär blå strecket som är lite extra högt e den dagen jag skrev om scoutlägret XD


Vet inte vf jag visar detta egentligen... Sitter lixom bara här å har lite småtråkigt. Flyttade hem lite kossor innan. Jag å jylli flummade... ^^

Av Elin - 18 september 2011 14:52

Elliot Minor - I Believe


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards