Exist

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 28 juni 2013 15:37


Klicka HÄR för att komma till Evahs blogg! :D  

Av Elin - 27 juni 2013 21:21

Inatt har jag sovit över hos Becca tillsammans med Nea. Tittade på The Hobbit och pratade en hel del. Sen vaknade vi å så åt vi lite å pratade lite å åt lite å sen åkte jag hem. Slappade. Jag har seriöst inte gjort någonting idag egentligen. 

Har varit och hälsat på ankungarna och deras arga mamma Pytte. Och så har jag tittat på coola maskiner som är lite här och där på gården nu. Och promenerat med hästarna. 


Imon ska jag sätta stänga, rida och rensa ogräs. Tjiho! Nämen imon blir det nog mer gjort än idag i alla fall. Tjingeling! ^^


     


#Hashtagfunktionenskaanvändasflitigt #ävenmedtaggarfolkinteenssökerpå #häst #anka #maskin #storamaskiner #ankungar #ägg #äggskal #fjäder #fluff #sleepover #kudde #täcke #thehobbit #sova #snark #snörvel #dreggel #vänner #sovaöver #rör #värme #gräs #mobilbilder #bilder #arg #mamma

Av Elin - 26 juni 2013 14:30

Idag var jag i Nässjö å köpte en tandborste, ett ankbad till ankungarna som kom idag/igår (kommer bilder när de slutat gömma sig under sin mamma) och en mungiga, som jag har önskat mej ett rätt bra tag nu ^^


Sitter och övar för fullt på min entoniga, svajiga och orytmiska melodi haha XD


 


#shopping #dagens #musik #intrument #mungiga #folk #viking #YOLO < hatar yolo, men var bara tvungen ^^

Av Elin - 26 juni 2013 14:14

För ett år sedan flyttade Youton hem till oss. Denna vingliga, knasiga, mysiga, pratglada lilla connemaraponny har nu bott här i ett år och fler år lär det bli ^^ 


Bilder från när vi släppt ihop Youton med Fanny, Piggelin och Raket: 


     


#häst #ponny #ettårsjubeleum #knas #shettis #connemara


Av Elin - 25 juni 2013 20:48

Hejsan!


Idag har jag och Jylli slappat, lekt med Nessie och senare på dagen drog hökörningen igång lite smått. Har inte så mycket kul att berätta egentligen. Slappar mest efter denna jobbiga vårtermin och förra veckans jobbiga dagar. 


Ni får en bild på en kaja som äter på Fannys svans som avslut på inlägget



Hashtags of today: #häst #fågel #hö #chill #sommar #sommarlov 

Av Elin - 24 juni 2013 19:30

Hej igen! Här är bilderna jag lovade er ;) 


                                             


Hashtaggar (måste ju använda nya funktionen för sjutton gubbar!! ;D): #bildbomb #katt #söt #djur #foto #snigel

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards