Exist

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 19 juni 2013 12:07

Satt och kollade igenom lite grejjer från nian, bland annat kalendern, och hittade sidan där jag skrivit upp alla provresultat under detta läsåret. 


   

Av Elin - 18 juni 2013 21:38

Var inte så många som röstade och var inte någon intressant omröstning heller, så lägger inte upp resultatet. Jag kan däremot säga att alternativ Mobilbilder vann och som ni märkt på se två senaste inlägger har jag haft med lite mobilbilder från dagen ;) 


Men nu finns i alla fall en ny och fräsch omröstning här till vänster!

Av Elin - 18 juni 2013 21:15

Idag har jag och Jylli byggt en ny hage till shettisarna. Svettigt och lite jobbigt, men den blev klar i alla fall och shettisarna fick nyss bete. Passade även på att plugga lite inför mitt körkort och sola lite. Lite.... Jylli kallade mej för polkagris när jag visade upp min fina bränna med vita fält lite här och där. 

Hade dessutom sista ridlektionen i Lövhult innan de tar sommarlov. De flesta i vår grupp lär komma tillbaka efter sommaren, men jag och Jylli ska bara koncentrera oss på våra egna hästar i stället och sluta ta lektioner i Lövhult. 


Men så har dagen sett ut i alla fall ^^


 

Tre flugor jag mördade och radade upp på matbordet...

Av Elin - 17 juni 2013 21:01

  

Började med att rida en sväng i skogen. Min häst är alltid så glad...

 

 

Sedan var det en promenad/springtur med Ronja som stod på schemat. Hon trampade på mej när vi sprang i skogen (självklart ska hon galoppera precis bakom mej), så hon skalade bort lite av min hud... Det är helt svullet nu. Fail! XD


  Hade näst sista ridlektionen i Lövhult idag innan jag och Jylli slutar ta lektioner där. På väg till dit fick vi punka :P

 

  Maximal otur... En vass sten hade trängt in i däcket :P


Förutom ridning och promenad och ridning igen har jag även hunnit med lite inför lägret-shopping. Skaffat ordentlig ryggsäck, ordentliga kängor och lite andra saker som kan vara bra att ha ^^

Har alltså varit fullt upp idag! :)

Av Elin - 17 juni 2013 10:00

Lite bilder jag tog efter skolavslutningen i fredags:


                

Av Elin - 16 juni 2013 19:58

Var ju på släktfest idag. Min farbror fyller 50 så tillbringade eftermiddagen i hans och hans sambos torp där vi ätit mat och ritat på deras pappersduk. Hehe. 


Tänkte bjuda på lite bilder


Han fick bland annat en skål med 50 olika sorters vilda blommor


 

Ritade lite på duken...  

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards