Exist

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 10 juni 2013 16:45

Här kommer det fler bilder från spexdagen! 


           

Av Elin - 9 juni 2013 16:35

Kör en lite tråikigare omröstnin nu denhär veckan. Behöver veta lite vad ni tycker om och så, så kolla till vänster å rösta ;)


Här är resultatet på den gamla: 


 

Av Elin - 9 juni 2013 15:27

Hej!


Bara en vecka kvar i skolan sen går jag ut nian. Helt sjukt! Denna helgen har i alla fall varit bra hittills. Igår var jag på Rix fm festival. Inte min musiksmak riktigt, men det är ändå roligt att vara där. Innan festivalen började passade jag, Jylli, Becca och Mila på att öva in några låtar vi ska spela vid midsommar och även vid ett tillfälle senare i sommar. 


Idag har inte hänt så mycket. Har klippt gräset, pysslat om Ronja (som har fått fång, tror inte jag sagt det) som börjar bli bättre nu och till sist ridit ut en sväng med Youton och Fanny. Började ösregna mitt i alltihopa. Usch! 


   

Två oredigerade mobildbilder från helgen ^^

 

Av Elin - 8 juni 2013 13:45

Bättre sent än aldrig!! Ska börja lägga ut bilderna från spexdagen som var för snart två veckor sedan. Tänkte börja med nåra bilder Jylli tog när jag höll på att fixa mig. ^^


     

Av Elin - 7 juni 2013 20:49

God kväll! 


Idag var det självstudiedag då man fixar sitt eget schema för att bli klar med sådant man ligger efter med. Satt med min biologiuppgift i ungefär tre timmar. Såg lagom proffsigt ut när jag jobbade på två datorer samtidigt ^^


Dagen flöt sedan på med pianolektion, frisörbesök (jag hatar min lugg för tillfället, det har ingen i min familj missat), shettispyssel och en pagan-inspirationes-kick på we♥it. 


Har inte så mycket mer att säga om dagen. Nu är det ju i alla fall helg och jag ska se till att vila upp mig lite efter en minst sagt jobbig vecka. Hejsvejs!


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards