Exist

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 24 juni 2013 18:16

God eftermiddag/kväll/kvartöversex


Har varit jättetrött idag så första halvan av dagen satt jag utanför ytterdörren med Jylli och lekte med vår kattunge Nessie (döpt efter hennes pappa "Monsterkatten" -> Loch Ness-monstret -> Nessie), hennes storasyster Curry och hennes mamma Spottie. Tog en hel del bilder, både bra och riktigt dåliga så tänkte dela med mej lite, men först två bilder från början av april då hon var liten och rädd och tryckte sig mot husväggen. ^^


De andra bilderna kommer i ett inlägg lite senare ;)


   

Av Elin - 23 juni 2013 14:18

Sitter här och är trött. 


I förrgår firade jag midsommar borta vid barkeryds kyrka fram till ca 20.00 När gudtjänsten var slut sprang jag, Nea och Becca ut och dansade och sjöng runt midsommarstången och betedde oss som om vi var alkoholpåverkade. Jag kunde inte gå rakt, trillade nåra gånger, sjöng, skrek och skrattade. Och så gjorde vi allihopa. 

Var hemma runt halv elva, och dagen efter, dvs igår, var det till att stiga upp halv sju för att hinna med bussen från Jönköping vid 8.40 till Liseberg!! :D Testade Hanghai för första gången, och den var riktigt rolig ^^ 


Nu är jag som sagt riktigt trött, men trots det ska jag nu börja förbereda mig inför Fias dop. Ska sitta och spela horn med nåra andra i en båt ute på sjön ^^


Hejsvejs!


 


#lästenåtomattmankundehashtaga #liseberg #sommar #dop #valthorn #blomma #foto XD

Av Elin - 21 juni 2013 13:15

 Idag är det midsommar! :D


Håller just nu på att försöka vila upp mig inför kvällens firande. Har till halv fem, fem på mig då jag och nåra andra ska förbereda oss och öva lite inför ikväll, då vi ska spela. Ska kompa lite, spela lite horn, spela lite pianolåtar. Annars är väl allt som vanligt. Vid barkeryds kyrka sker firandet som det har gjort i alla år. 


Men ni får ha en glad midsommar! :)


 

Av Elin - 21 juni 2013 12:41

Hejsan!


Igår var jag i Stockholm med Mila och Jylli för att lyssna på när blåslandslaget hade konsert, som Becca och en till Becka spelade på/i. Rände även runt lite på stan (till och med nästan mitt förslag, vad händer här!??!) och åt lite glass å kakor och hamburgare och annat gott. 


Kom hem vid klockan 2 idag, och steg upp lite efter nio för att sedan åka iväg och plocka blommor till midsommarstången vid tio. Nu är midsommarstången klädd, kransarna gjorda, allting fixat, så nu får jag vila ^^


 

Trumpetgänget ^^

 

Hmm... Undra var Becca sitter? DÄR ÄR HENNES VATTENFLASKA!!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards