Exist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin - 13 oktober 2011 18:01

Mitt hår luktar klor. Badade på idrotten idag, va rätt kul faktikst ;)


Sen på lunchrasten attackerade typ Cassie, Gloria, "Molle" och Bea mej. Flätade mitt hår och sminkade mej.


Kanske kommer nån bild senare, vi får se ^^


Ikväll ska jag nog plugga, tror jag. Har matte och kemi. Å så en svenskasak oxå då man ska berätta sin saga för en liten grupp. Haha, min saga e verkligen inte klok!! :P


Nemen ska kolla på lite egobilder jag tog nyss XD hej då

Av Elin - 12 oktober 2011 18:02

Hallo alla konstiga prickar därute!


Sitter som vanligt och läser bloggar och ska nog äta snart tror jag.


Har inte hänt så mke idag. Skola och orkester som vanligt, fast med en ovanligt rolig håltimme med härliga CPMÄNNISKOR från klassen! =D


Tack alla CEPEEEEBAAAAAAAAARN!!!! <3 XD


Heh jag e lite flummig och allmänt oseriös ^^


Nemen bloggar kanske lite mer ikv? Eller inte. Kanske. Ses eventuellt ikv isf, annars kommer jag tillbaka imon ;) HEJDÅÅÅÅ

Av Elin - 11 oktober 2011 18:45

Var ute å fotade i söndags förmiddags. Har tidsinställt detta eftersom jag aldrig hinner blogga på tisdagar.


     


Av Elin - 10 oktober 2011 21:07

Idag har jag inte gjort så mke som ni skulle va intresserade att läsa om. Skolan. Kören. Spelat lite piano å sjungit, då jag ändå va uppvärmd efter kören.


Gjorde min HK-läxa. Bröd. Gick väl sådär. Blev rätt platt å me hård botten, men de va rätt gott ändå.


Å så sitter syrran å ska smaka:


"Det smakar som scones. Jag gillar inte scones."


HAHAHAHHAHA XD Va väldigt kul faktikst. Mycket kul. !!!


Jag har inget liv. Jag ska nog gå å lägga mej nu. Nattifnatti folket!

Av Elin - 9 oktober 2011 18:39

Efter som becca, nea, mila, fia, jylli å jag ska spela på nåt hundraårsjubeleum på en skola så träffades vi idag för att öva. Sen när vi var färdiga gjorde vi ingenting typ å sen åt vi MASSOR. :P


De e typ de jag har gjort denna eftermiddagen. Å så har vår anka STEN bitit mej i handen. Och i handleden. Och i mina byxor.


:c


 

vet att de knappt syns nu, men innan va de typ lite blålila XD

Av Elin - 9 oktober 2011 09:33

Gomorron på er. Vaknade för ganska exakt en timme sedan ^^ Vaknade me ett vackert avtryck i underläppen efter min tandställning då mina skenor helt å hållet har gått upp i rök!! ;O


Usch, blir så sur :C


Man kan ju inte ha en underläpp som ser ut såhär... !!!!!!


 

vet att min mun e så vacker hahahah XD Kanske ska tillägga att de e insidan på underläppen ni ser... ;P

Av Elin - 8 oktober 2011 22:44

Var ute me jylli nyss å tittade på stjärnfall. Gick ganska snabbt in igen, då de e såhääääääääär kallt ute. Har iaf sett 6-7 stjärnfall i kväll, och jag får väl nöja mej med det.


då de inte gick å få nåra bra bilder på himlen tog jag en bild på lite lönnlöv ist ^^

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards