Exist

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 15 juli 2012 17:06

Sista bildbomben från Island. Haha kommer drabbas av bloggtorka när jag inte har fler islandsbider å lägga ut sen :P 


Aja, vi kör väl igång! 


 

Japp, vid denhär tiden gick vi upp. (6.14 i svensk tid)



 

Soluppgång över Reykjavik



 

Trötta tjejer...



 

Hahaha skrattade gott åt toalettskyltarna XD Snyrtingar hahaha XD



 

Frukost på flygplatsen



 

Uppe i luften där vi ska stanna i 3 timmar. Lite kul  att man såg skuggan



 

Nåt random ställe på Island som molnen inte täckte



 

Glaciär tror jag... Landskapet är verkligen konstigt på Island!



 

Skärmen framför mej



 

Såhär ser mulet väder ut uppifrån XD Nemen när vi kom tillbaka till Danmark var det inget vackert väder precis...


 

En isländs vaggvisa på flygplanets lånekudde x)


 


Av Elin - 14 juli 2012 23:19

Tjeeena! 


Kort sagt, jag gillar Ice Nine Kills. 


Bästa covern någonsin!! 


http://www.youtube.com/watch?v=F0vmjT-00DU


 

Av Elin - 14 juli 2012 11:29

God förmiddag! Skitdåligt väder som vanligt :s Och snart ska jag å syrran ut å sätta stänge. Skulle gjort de innan, men de började regna så vi gick in igen :P 


Nemen tänkte bara uppdatera lite snabbt om ingenting och vara lite allmänt tråkig. Går ju inte fota nu heller. Eller jo de går ju, men kameran blir ju blöt å inomhus finns inga bra motiv, förutom jag själv då... 


Ska nog slänga in ett till onödigt inlägg sen så jag kan lägga ut sista delen med Islandsbilder! Taggade? Nej inte de? Nähä. Då får väl jag avsluta dehär inlägget med ett litet citat som behövs idag. 


 

Bilden kmr från we♥it

 

 

Av Elin - 13 juli 2012 15:39

Ena redia bamsingar! Nemen pappa kom in me två döda insekter å då satt vi å fotade dom i nåra evigheter XD


 

Bålgeting



 

Fäbroms


Pappret e centimeterrutat med en massa millimeterrutor... XD


 



Av Elin - 13 juli 2012 12:38

Tyckte jag var lite skojjig nu hihih XD 


Nemen seriöst, varför möts man av detta så fort man går in på facebook? :O


 


 

Av Elin - 13 juli 2012 12:13

Har egentligen inte så mke å skriva. Idag blir en slappadag. Iaf fram till fem då jag ska iväg å öva/repa/nåt. Orkar nog inte blogga så mke heller. Eller så kommer jag blogga jättemke idag bara för att jag inte kan ta mej ifrån datorn... Ni märker nog vilket av alternativen det blir xD


Aja, kan ju visa en bild på State of Nevermind som var asgrymma i gårkväll! 


  


 

Av Elin - 12 juli 2012 08:37

Godmorgon! Vaknade för ca 40 minuter sedan av pappa och sitter just nu och väntar på frukost. Idag ska jag, som sagt, rida och senare i kväll bär det av till den stora staden för att titta på Pop i Sommarnatt, då detta grymma band spelar! :) 


Nejmen ni får ha en bra dag! Själv ska jag äta nu och sedan ska jag ut och göra iordning Youton. 


Eftersom jag inte har nån bra ego-/ank-/häst-/naturbild så får ni några kloka ord från we♥it såhär på morgonkvisten. 




   

Av Elin - 12 juli 2012 07:00

 


Bilden är tagen för ett å ett halvt år sedan, dvs innan tandställningstiden x) Hahaha om jag tänker efter så ser jag ju inte riktigt klok ut XD

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards