Exist

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 8 juli 2012 19:17

Bilderna får tala för sig själva. Ni kommer märka att det blev en hel del fågelbilder också ^^

De små fåglarna med färgglad näpp är lunnefåglar, fast den engelska namnet Puffin är mycket sötare tycker jag! ;)

Såg riktigt många valar, dock är dom svårfotade. 


Men aja, som sagt, bilderna får snacka själva ;)

 

(Ang. näst sista bilden: Det fanns en skylt där det stod på svenska! :O På en isländsk båt! Pappa ska dock förstöra denna fantastiska upptäckt genom att läsa nånstans att den är från sverige från början.)

 

                                   

 

 


Av Elin - 8 juli 2012 18:42

Enligt mina föräldrar var detta en väldigt ovanlig blomma, så jag fotade den. Nej, jag har ingen aning om vad den kallas, men den såg väldigt skum ut.


 


Som ni märker så gör jag lite collage. Gillar ni det, ska jag göra fler collage? Eller vill ni bara ha fotona ett å ett? Eller är blandning bäst? Kommentera! 


 

Av Elin - 8 juli 2012 18:26

Anledningen till varför man ska hålla sig inne vid åska. Tänk om detta trädet hade varit du? XD


Blixten har träffat trädet och vandrat längs med marken, flyttat på stenar etc


 


 

Av Elin - 8 juli 2012 10:34

God förmiddag! Var riktigt längesen jag la ut musik, så det är väl på tiden nu. 


http://www.youtube.com/watch?v=plXEZGqZr1Q


Blir galen på att när man bäddar in ett videoklipp och ändrar storleken till 25 hög så får man inte det nedersta av klippet utan mitten! Hatar det! Det är därför jag har klippet i "naturlig storlek" nu, ifall ni undrar. 


Aja. Idag regnar det. Mycket. Skönt att bli av med den hemska värmen lite, även om det fortfarande är alldeles för varmt för min smak :P 


Hejdå ^^


 

Av Elin - 7 juli 2012 16:21

Dagen har till stor del spenderats tillsammans med moviemaker. Har två nya LOL-videos redo att läggas ut, men kommer vänta lite med dom så att dom sprids ut lite mer.


Var dessutom ute och fotade lite (ni som är uppmärksamma ser att jag har bytt ut bilden på Youton till en annan bild på Youton) och tänker bjuda på tre enkla bilder nedanför denna väldigt intressanta text.

Resten av bilderna kommer att sparas till veckan då jag är på läger. Kommer då att lägga ut en bild om dagen, bara för att hålla er kvar på bloggen!


  


   


 

...

Av Elin - 6 juli 2012 21:55

MEN JIPPIE. 


Kolla förra inlägget. Bilden. Hade visst överskattat appen lite...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards